'I tate se igraju s Barbikama': Mattel pokrenuo novu kampanju i konačno očevima dao mjesto koje zaslužuju

Image
Foto: Screenshot/YouTube

Mattel, svima poznat proizvođač Barbika, novom je kampanjom odlučio poslati važnu poruku

27.1.2017.
14:00
Screenshot/YouTube
VOYO logo

'Očevi koji se igraju s Barbikama', nova Mattelova kampanja, službeno je lansirana na nedjeljnoj utakmici New England Patriotsa i Pittsburgh Steelersa. Na nove reklame ljudi iznimno pozitivno reagiraju jer su preslatke i prikazuju pravu sliku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Snimili su nekoliko spotova od u trajanju od 30 sekundi i jednu dulju reklamu, a sve ih se može pogledati na YouTubeu. Klipovi prikazuju očeve koji se sa svojom djecom igraju Barbikama. Očevi Barbikama daju različite uloge, od austronauta i učiteljice, do vatrogasca i paleontologinje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo je vrlo snažna kampanja koja pokazuje koliko je bitno vrijeme koje očevi provedu u igri sa svojom djecom. Svi spotovi završavaju istom rečenicom: "Vrijeme provedeno u njezinom imaginarnom svijetu je investicija u njezin stvaran svijet".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo