Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Magazin /

'I tate se igraju s Barbikama': Mattel pokrenuo novu kampanju i konačno očevima dao mjesto koje zaslužuju

Mattel, svima poznat proizvođač Barbika, novom je kampanjom odlučio poslati važnu poruku

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

'Očevi koji se igraju s Barbikama', nova Mattelova kampanja, službeno je lansirana na nedjeljnoj utakmici New England Patriotsa i Pittsburgh Steelersa. Na nove reklame ljudi iznimno pozitivno reagiraju jer su preslatke i prikazuju pravu sliku.

Snimili su nekoliko spotova od u trajanju od 30 sekundi i jednu dulju reklamu, a sve ih se može pogledati na YouTubeu. Klipovi prikazuju očeve koji se sa svojom djecom igraju Barbikama. Očevi Barbikama daju različite uloge, od austronauta i učiteljice, do vatrogasca i paleontologinje.

Ovo je vrlo snažna kampanja koja pokazuje koliko je bitno vrijeme koje očevi provedu u igri sa svojom djecom. Svi spotovi završavaju istom rečenicom: "Vrijeme provedeno u njezinom imaginarnom svijetu je investicija u njezin stvaran svijet".

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike