U utrci s vremenom, rokovima, obvezama i konkurencijom upravljanje vremenom i korištenje tehnologija postaje gotovo presudno. Nova dostignuća navike poslovanja mijenjaju iz korijena i čime god se bavili i bez obzira na veličinu poduzeća, promjene se moraju prihvatiti. Jedno od novih, pametnih rješenja u organizaciji poslovanja je uvođenje smart workinga, odnosno korištenja raznih digitalnih alata za optimizaciju poslovnih procesa.
"Paperless" poslovanje nije luksuz već nužnost
Bez obzira imate li mali obrt ili nešto veću tvrtku, želite li biti konkurentni nužno je korištenje društvenih mreža, pametnih telefona, Clouda, organizacijskog dizajna te brže rješavanje složenih poslovnih izazova. Oslobađanje od nepotrebnih fizičkih dokumenata i prelazak na "paperless" oblik poslovanja ne predstavlja luksuz, već temelj učinkovitog i uspješnog poslovanja. Tu se ne misli samo na digitalizaciju poslovanja prema kupcima, već se veliki naglasak stavlja na digitalizaciju iznutra.
Prelazak na e-račune te uvođenje "pametnih" usluga
Hrvatska je s ozbiljnijom digitalizacijom poslovanja započela 2018. godine s prelaskom na e-poslovanje, širom primjenom e-računa, e-odobrenja, e-opomena, e-narudžbenica, e-primka i ostalih knjigovodstvenih isprava te uvođenja usluga poput Quick Paya, odnosno qPaya, koji omogućuju malim i srednjim poduzećima da račune određenog iznosa i s određenom valutom plaćanja od banke naplate odmah idući dan, a da se banka u valuti naplati od kupca. Uklanjanjem sporih i nekorisnih poslovnih procesa tvrtke će uštedjeti mnogo novca koji mogu ulagati u daljnji razvoj, otvarati nova radna mjesta i širiti poslovanje na europsko tržište. U procesu digitalizacije poslovanja i novim tržišnim pozicijama izbor banke postaje izuzetno važan za svakog vlasnika tvrtke ili obrta. Malo koji poduzetnik ima vremena za čekanje na šalterima banke kako bi platio račune i obavio financijske transakcije. Istraživanje Masterindexa iz prosinca 2018. godine pokazalo je, naime, da čak 94% Hrvata koristi pametne telefone, 77% laptope i notebook računala, više od 60% osobna računala te otprilike polovica tablete. Isto je istraživanje pokazalo da digitalno plaćanje računa i mobilno bankarstvo koristi 61 % Hrvata, a gotovo tri četvrtine ispitanika (71%) bi voljelo plaćati pametnim telefonom. Kao glavne prednosti digitalnog načina plaćanja, ispitanici su istaknuli uštedu vremena (74%), praktičnost (71%), mogućnost plaćanja u bilo koje vrijeme (60%), jednostavnost korištenja (53%) i sigurnost (21%).
Odabir prave banke za maksimalnu učinkovitost
Poduzetnik treba banku koja odgovara novim digitalnim potrebama poslovanja i življenja. Svojim proizvodima, uslugama i digitalnim kanalima banka treba omogućiti maksimalnu uštedu vremena i olakšavanje rada. Online zahtjev za otvaranje transakcijskog računa, online zahtjev za podizanje kredita, internetsko bankarstvo, m-banking nužni su svakom poduzetniku, a najbolje je odabrati banku koja nudi cjelovita financijska rješenja za baš sve potrebe. Inovativnost u poslovanju dio je HPB-ovog poslovnog pristupa, a usluge i proizvodi u potpunosti su prilagođeni potrebama malih i srednjih poduzetnika. Mobilna aplikacija mHPB nudi najnaprednije mobilno bankarstvo u Hrvatskoj, a putem nje s bankom jednostavno posluju poljoprivrednici i IT stručnjaci. Svi digitalni proizvodi Hrvatske poštanske banke mogu se ugovoriti online.
Sadržaj donosimo u suradnji s Hrvatskom poštanskom bankom