MASTERCARDOV PANEL 1U4 MILIJUNA NA KONFERENCIJI DIGITAL SHAPERS: /

Dobrodošli u svijet povezanih korisnika

Image

Oni su moćni i znaju što hoće, evo kako ih osvojiti!

25.11.2019.
18:15
VOYO logo

Oni znaju što hoće: očekuju specijalan odnos, kontinuiranu inovaciju i totalnu personalizaciju, a ako iskustvo ne odgovara njihovim očekivanjima mogu napustiti vaš digitalni site u roku od 50 milisekundi (Forester, 2017). Oni provode više vremena nego ikad na društvenim medijima, a najviše vjeruju preporukama prijatelja i obitelji te mišljenjima potrošača objavljenih u online forumima (eMarketer 2018, Nielsen 2015). Njih čak sedmero od desetero očekuje da brend u potpunosti razumije njihove potrebe i očekivanja (Salesforce, 2016). Zbog njihovih visokih očekivanja poduzetnici i direktori bude se usred noći: osam od deset CEO-a zabrinuto je jer nisu sigurni hoće li njihovi brendovi uspjeti ostati relevantni svojim korisnicima (KPMG 2016).

Dobrodošli u svijet povezanih korisnika – oni su moćniji nego ikad ranije, oni diktiraju promjene i određuju pravila igre!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tko su oni? Koje su njihove potrebe? Kako se ponašaju? Kakve su ima navike? Što ih motivira? Koji su njihovi strahovi? Koja ideja će uspjeti? Ta strateška poslovna pitanja ista su kao i uvijek – samo što u novom poslovnom okruženju više nije moguće odgovoriti na njih na stari način. U digitalnoj eri promjene se događaju nevjerojatnom brzinom (Facebooku su trebale četiri godine da dospije do 50 milijuna korisnika, WeChatu jedna godina, a PokemonGo je to postigao u svega 19 dana) i u takvom okruženju tradicionalne metode i stari pristupi više ne funkcioniraju.

Kako su nove tehnologije promijenile navike i očekivanja ljudi i što je potrebno da bi baš vaša poduzetnička ideja uspjela u digitalnoj eri? Na ova pitanja prvi puta odgovaraju ljudi koji su postali 1U4 MILIJUNA – oni koji su se usudili, transformirali, pokrenuli nešto neprocjenjivo i uspjeli. Mastercardov serijal '1U4 MILIJUNA Kako smo ostvarili svoje snove u Hrvatskoj' prati više od 1.2 milijuna ljudi na jutarnji.hr, a trojica poduzetnika i protagonista serijala sudjelovat će na konferenciji RTL-a Digital Shapers 28. studenog. Miroslav Šuvak, suvlasnik Nove Runde, Marko Šunjić, vlasnik Fibre i Andrija Pirnat, vlasnik Swanky Mint hostela, otkrit će u panelu Mastercarda '1U4 MILIJUNA' kako su uspjeli osvojiti povezane korisnike i ostvariti izuzetan poslovni rast, i to u tradicionalnim industrijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Craft revolucija

Miroslav Šuvak s prijateljem Markom Filipinom pokrenuo je craft revoluciju u hrvatskom pivarstvu, a sada Nova Runda proizvodi više od 200 tisuća litara piva godišnje. Oni su pioniri crowdfundinga u Hrvatskoj i imaju jednu od najaktivnijih online zajednica u pivskoj industriji i to – na Twitteru. Marko Šunjić, programer i matematičar, uspio je u padajućoj izdavačkoj industriji stvoriti jednu od najvećih izdavačkih kuća u regiji – Fibru – koja je dosad prodala više od 200 tisuća vrhunskih stripova. Andrija Pirnat otkrit će kako je zahvaljujući inovacijama u komunikaciji, pristupu korisnicima i načinu plaćanja stvorio najnagrađivaniji i najomiljeniji hrvatski hostel - Swanky Mint koji je prvi na Trip Advisoru od otvaranja, a dosad je ugostio više od 100 tisuća turista.

U razgovoru će im se pridružiti i Iva Ušćumlić, direktorica digitalnog odjela agencije Media Val koja ističe: 'Više nije dovoljno transformirati se korak po korak, vrijeme je za digitalnu revoluciju kojom vraćamo korisnika natrag u centar poslovanja. Povezani korisnici žele se osjećati željenima i sve više kupuju proizvode samo onih brendova koji se doista trude i brinu o njihovim potrebama. Prema recentnom istraživanju tehnološke konzultantske kuće Accenture, svaki četvrti korisnik prestaje biti lojalan ako mu interakcija s brendom više ne donosi dodanu vrijednost'.

Moderator panela bit će Ana Plišić, partnerica digitalne agencije C3 Croatia, njemačke grupe Creative, Code and Content. 'Uspjeh u digitalnoj eri znači da je kompanija uspjela staviti u fokus potrebe svojih korisnika i izgraditi odnos povjerenja. Digitalna transformacija ne znači puko prebacivanje offline biznisa u online kanale. Upravo suprotno – digitalizacija za nas podrazumijeva besprijekoran spoj offline i digitalnih kanala kako bi se kreiralo idealno iskustvo za korisnika i dodala vrijednost na svim točkama susreta s brendom', kaže Ana Plišić.

'Mastercard kontinuirano ulaže u transformaciju naših partnera kako bi ispunili očekivanja povezanih korisnika i kreirali bolje korisničko iskustvo. Nove tehnologije mijenjaju industrije, donose nove poslovne modele i nove načine rada, a u takvom okruženju uspjet će oni koji se promjene i ugrabe nove prilike. Misija Mastercarda je pomoći poduzetnicima i profesionalcima povećati razinu kompetencija jer vjerujemo da svatko od nas može uspjeti ostvariti svoje snove u digitalnoj eri i postati 1U4 MILIJUNA – zadovoljni ljudi koji su započeli nešto neprocjenjivo', poručuju iz Mastercarda, vodeće tehnološke kompanije u financijskoj industriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

1U4 MILIJUNA: serijal koji prati 1.2 milijuna ljudi

U Mastercardovom serijalu '1U4 MILIJUNA Kako smo ostvarili svoje snove u Hrvatskoj' na jutarnji.hr – koji je napravljen u suradnji Mastercarda s C3 Croatia, agencijom Media Val i Native Ad Studijem Hanza Medije - prikazan je poslovni i životni put 30 poduzetnika koji su se suočili sa izazovima, pronašli rješenja, transformirali i uspjeli. Stvorili su nešto neprocjenjivo i danas su zadovoljni i sretni ljudi. Njihove priče o transformaciji i uspjehu pročitalo je više od 1.2 milijuna ljudi, a više od 450 građana razgovaralo je s protagonistima u sklopu interaktivne platforme na native.jutarnji.hr/1u4milijuna/ i dobilo korisne savjete kako bi i oni mogli ostvariti svoju strast. Zbog utjecaja kojeg je imao na zajednicu, serijal 1U4 MILIJUNA nagrađen je brončanom nagradom u Berlinu na Native Advertising Awards u kategoriji najbolje strategije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo