#ShareTheLoad je napravila oglasna agencija BBDO iz Bombaja, koje je uspjela pretvoriti običnu reklamu za prašak za pranje rublja u snažnu izjavu o dvostrukim standardima koji postoje između muškaraca i žena.
U reklami upoznajemo ženinog oca koji iznenada shvaća kako se njegovo ponašanje kao supruga ponavlja u kćerkinom kućanstvu nakon što je dovoljno odrasla da ima vlastitu bitelj. Pogodilo ga je žalost i kajanje, te odlučuje popraviti stvari... počevši od sada.
Isprika i rad na promjenama
Reklama postaje njegovo pismo isprike kćeri, supruzi, i svim ženama njegove zemlje. U Indiji nije rijetkost da 'ženino mjesto' bude u kuhinji ili praonici, ali #ShareTheLoad radi na razbijanju stereotipa, potičući muževe da pomognu svojim suprugama oko kuće te stvore ravnotežu među spolovima u obitelji.
Nakon što pogledate ovaj video, biti će vam jasno zašto je #ShareTheLoad postao viralan širom svijeta.