Istraživači su se pozabavili otkrivanjem najboljeg načina za priopćavanje loše vijesti i uvidjeli kako većina ljudi preferira izravnost bez nepotrebnih uvoda i okolišanja. Ipak, mali uvod poput "moramo razgovarati" može znatno ublažiti šok drugoj strani.
"Izravno 'prekidam s tobom' moglo bi biti malo predirektno. Kratak uvod s izjavom 'moramo razgovarati' daje nekoliko sekundi osobi s kojojm se prekida da procesuira kako dolaze loše vijesti", kaže prof. Alan Manning, koji je vodio istraživanje.
Ispitanici su nasumično primali loše vijesti na različite načine, a potom vrednovali metode za njihovo priopćavanje. Rezultati su pokazali kako se u takvoj situaciji najviše cijene jasnoća i izravnost. Iako je "poliranje" istine gotovo uvijek loša ideja, postoje situacije u kojima se takvo što cijeni.
Kada, primjerice, želite nekoga uvjeriti kako nije u pravu i da treba promijeniti mišljenje, tada je poželjno pripremiti govor i nježno započeti svoje izlaganje, iznijeti prvo pozadinu priče, a potom prijeći na stvar, piše Daily Mail.
"Ljudska uvjerenja područje su na kojem su najosjetljiviji. Svaka poruka koja se tiče osobnih uvjerenja i ega treba biti lijepo upakirana. U ostalim slučajevima najbolje je nastupiti 'u glavu'", zaključuje Manning.