PRIJAVI SE / Pripremaš najbolje makarone, tvoj domaći sir ostavlja bez daha ili proizvodiš najfiniji prirodni sapun od lokalnog bilja? Postani Lidlov dobavljač!

Image

Vaši kvalitetni domaći proizvodi mogu postati dio Lidlove ponude pod brendom 'Okusi zavičaja'. Prijavite ih na natječaj 'Hrvatskih ruku djelo' do 30. lipnja

23.6.2023.
10:51

Nema sumnje, „Okusi zavičaja“ najsnažniji su brend trgovačkog lanca Lidl u Hrvatskoj. Pokretanjem brenda "Okusi zavičaja" Lidl je u prvi plan stavio proizvode hrvatskog porijekla izvrsne kvalitete te tako podržao domaće poljoprivredne proizvođače i OPG-ove. I ne samo to, nego je na ovaj način omogućio njihov rast, razvoj i široku prisutnost na tržištu, a istovremeno je svojim kupcima omogućio opskrbu vrhunskim lokalnim namirnicama.

Sve je krenulo prije 10 godina kao projekt "Okusi zavičaja" pod čijim su se prepoznatljivim logotipom kupcima nudili kvalitetni proizvodi isključivo domaćih proizvođača iz svih dijelova Hrvatske.

Image

U samom početku, ponuda je obuhvaćala oko 60 autohtonih proizvoda, a osim lokalno uzgojenog voća i povrća, Lidlovi kupci mogli su uživati u autentičnim okusima kvalitetnih mliječnih proizvoda i prerađevina, ribljih prerađevina i suhomesnatih proizvoda proizvedenih po tradicionalnim recepturama.

Od te 2013. godine, ponuda i raznovrsnost proizvoda brenda "Okusi zavičaja" nastavljala je rasti i širiti sve na sve veću lepezu proizvoda. Tako su "Okusi zavičaja" u naše kuhinje i na naše stolove donijeli domaće kompote, nekoliko vrsta domaćih kolača, ukusne džemove, čajeve, zdrave sokove i voćne sirupe i još mnogo toga. Uz to, ponuda "Okusi zavičaja" proširila se i na segment autohtonih neprehrambenih proizvoda domaćih proizvoda kao što su sredstva za čišćenje, kozmetika, sapuni i tome slično. U ovom trenutku, brend "Okusi zavičaja" obuhvaća stotinjak proizvoda, uz dodatnih tridesetak u povremenoj ponudi, a broj proizvoda kontinuirano raste.

Image

Natječaj za nove dobavljače povodom velike obljetnice

Tvrtka Lidl dio je maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Njemačkoj, a u Hrvatskoj posluje još od 2006. godine. Od dolaska na naše tržište proširila je svoju prodajnu mrežu na 93 trgovine diljem Lijepe naše te dva logističko-distributivna centra i ukupno je zaposlila više od 3200 ljudi.

Ove godine brend „Okusi zavičaja“ slavi veliku obljetnicu, 10 godina postojanja, koji je Lidl odlučio obilježiti na najbolji mogući način, raspisivanjem natječaja “Hrvatskih ruku djelo” kojim poziva sve domaće proizvođače da se jave, prijave svoje proizvode i postanu Lidlovi partneri i dobavljači koji svoje proizvode nude na policama Lidlovih trgovina.

shutterstock_611706554.jpg

Natječaj je krenuo 5. svibnja i trajat će do 30. lipnja, s jasnim ciljem poticanja društveno gospodarskog razvoj ruralnih područja Hrvatske i konkretnom podrškom domaćim proizvođačima i OPG-ovima. Natječaj obuhvaća sve kategorije proizvoda – prehrambene proizvode (voće i povrće, mliječni i suhomesnati proizvodi, sokovi, vina...) i neprehrambene proizvode kao što su sapuni, kozmetika, sredstva za čišćenje i drugo.

Proizvođači na natječaj mogu prijaviti više vrsta svojih proizvoda, a uvjet je da je riječ o proizvodu vlastite proizvodnje i naravno, da je hrvatskog porijekla.

Postanite i vi dio obitelji Okusi zavičaja

Kao što sami kažu, Lidl je postavio sebi za cilj nastaviti rad na podizanju svijesti o važnosti konzumacije sezonskih, lokalno uzgojenih namirnica i pravilnoj prehrani, a ove vrijednosti promovira ne samo u Hrvatskoj nego i u svim zemljama u kojima je ovaj trgovački lanac prisutan. U okviru ovog natječaja "Hrvatskih ruku djelo", žele potaknuti i domaće proizvođače neprehrambenih proizvoda da prijave svoje proizvode i tako nađu put do novih kupaca.

Svi koji se bave proizvodnjom kvalitetnih domaćih prehrambenih i neprehrambenih proizvoda i žele biti dio Lidlove ponude, mogu se prijaviti na natječaj koji traje do 30. lipnja.

Kako do prijave?

Lidl Hrvatska poziva OPG-ove, proizvođačke organizacije i druge organizacijske oblike poljoprivrednika da se prijave na natječaj „Hrvatskih ruku djelo“ putem poveznice https://okusizavicaja.hr/hrvatskihrukudjelo/ na kojoj možete pronaći sve potrebne informacije o natječaju, pravilnik te pristupni obrazac.

"Uvjereni smo da ćemo zajedno moći ponuditi kupcima najkvalitetnije proizvode po pristupačnoj cijeni", poručuju iz Lidla.

Sadržaj nastao u suradnji RTL native kreativnog tima i Lidla!

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama