I iako se kraj još uvijek ne nazire, već sada možemo zaključiti da je pandemija ubrzala i potaknula razvoj nekih novih tehnologija i inovacija. Kriza s početka 2020. godine i neizvjesnosti oko pandemije i ekonomske krize nije zaobišla ni tehnološke tvrtke usmjerene na usluge transport, a o nošenju sa svim tim poslovnim i tehnološkim izazovima porazgovarali smo s ljudima iz kompanije Bolt.
„U dvije pandemijske godine naučili smo kako je nezahvalno stvarati planove unaprijed te kako je prilagodba trendovima i potrošačkim navikama rješenje za što bezbolniji povratak na pretkrizno razdoblje. Industrija vožnje na zahtjev početkom 2020. suočila se s padom broja vožnji – gotovo da nismo putovali, a broj kratkih udaljenosti sveli smo na minimum. No, revitalizacija turizma i ublažavanje epidemioloških mjera pokrenula je pozitivne promjene i porasla je potreba za našim uslugama“, kazali su nam iz Bolta.
„Prilagodili smo poslovanje potrebama „novog normalnog“, što nam je donijelo rast u posljednjih godinu i pol dana. Primjerice, samo vožnja na zahtjev zabilježila je rast od 70 posto u prvih šest mjeseci ove godine, a to je povećalo i potražnju za partner vozačima koji se odlučuju na ovaj oblik rada, zahvaljujući fleksibilnosti i mogućnosti za dodatnom zaradom. U drugim poslovnim vertikalama također smo zabilježili rast, a što je postalo posebno izraženo u vertikali dostave hrane gdje, u posljednjih 10 mjeseci bilježimo porast gotovih narudžbi za čak 100 posto“.
Inovacije u poslovanju dizajnirane prema potrebama korisnika
„Našu snažnu tržišnu poziciju dodatno jača i mogućnost najma električnih romobila u čak tri hrvatska grada kojima danas prometuje 550 naših romobila. Pratimo potrebe korisnika i potaknuti njihovim preferencijama nedavno smo predstavili i najnoviju uslugu dostave namirnica – Bolt Market – kojom namjeravamo osvojiti Zagreb do proljeća 2022. godine“, kažu u Boltu.
Treba naglasiti kako je i tijek pandemije, raznolike epidemiološke mjere uključujući i lockdown potaknuo ubrzanje digitalizacije i implementacije novih tehnologija na tržištu koje su trebale u velikoj mjeri zamijeniti i nadoknaditi sve ono što smo trebali ili htjeli, a u uvjetima novog normalnog nismo mogli. Kako se Bolt nosio s tim izazovima?
„Bolt se kontinuirano prilagođava tržištu, potrebama korisnika, ali i partnera vozača i dostavljača koji upravo u radu za Bolt vide brojne prednosti i rješenje za popunjavanje kućnog budžeta. Tako smo za vrijeme velikog pada potražnje tijekom “lockdowna” svojim partner vozačima ponudili mogućnost povećanja zarade uvođenjem opcionalne Bolt Economy kategorije. Također, uveli smo i kategoriju Bolt Protect za sigurnije vožnje zahvaljujući implementiranim zaštitnim barijerama između vozača i korisnika, kao i Bolt Delivery za sigurnije slanje i primanje paketa obitelji i bližnjima. Osim toga, svakodnevno smo educirali partner vozače u pogledu sigurnih epidemioloških praksi te smo na vertikali Bolt Food uveli i beskontaknu dostavu“, objasnili su.
Nove tehnologije donose nove mogućnosti i nova rješenja
„S obzirom da smo tech kompanija, upravo će tehnologija biti i jedan od preduvjeta našeg razvoja, a poslovni rezultati koje ostvarujemo i dosadašnje iskustvo na europskim tržištima pokazuju nam da ćemo i više nego spremno odgovoriti na potrebe kako korisnika, tako i partnera vozača i dostavljača“, dodaju.
Budućnost će svima nama zasigurno donijeti neke nove izazove, ali i nove mogućnosti i neka nova tehnološka rješenja tih budućih izazova. Jedno od tech noviteta od koje se vrlo mnogo očekuje je 5G tehnologija. Iako se sve to donedavno činilo kao nešto iz daleke budućnosti, 5G tehnologija sve sigurnije ulazi u naše svakodnevicu. Danas 5G mrežu, uz određenu tarifu, mogu koristiti A1 privatni i poslovni korisnici koji se nalaze na području pokrivenosti te imaju uređaj koji podržava 5G. Osim neusporedivo bržeg interneta, 5G tehnologija bi nam trebala donijeti i bolju povezanost, bolju pokrivenost internetom, smanjenje latencija i mnogo brži i sigurniji prijenos podataka, što će tehnološkim kompanijama donijeti brojne mogućnosti za širenje i poboljšanje korisničkog iskustva.
Slično smatraju i u Boltu. „Industrija u kojoj djelujemo neprekidno nas potiče na unaprjeđenje korisničkog iskustva i iskustva svojih partnera vozača i dostavljača, a pandemija je samo potvrdila važnost inovacija i pristupa koji od samoga početka Bolt njeguje na svim tržištima na kojima posluje.Iako ćemo je pamtiti kao kočnicu koja na prvu usporila naš društveni i poslovni život, vjerujemo kako je pandemija donijela i razvoj digitalizacije, kreativan pristup strategiji poslovanja te mijenjanje navika korisnika koji su, upravo zahvaljujući njoj, znatno brže otkrili brojne benefite naše usluge dostave hrane i namirnica“, zaključili su.
Sadržaj nastao u suradnji s partnerom A1 Hrvatska prema najvišim uredničkim standardima Net.hr-a