STRUKAR SATRAO NINU: /

'Publika nije glupa i publiku ne možeš prevariti'

Image
Foto: PIXSELL, Goran Jakus/PIXSELL

Vedran Strukar, menadžer Lepe Brene i Nives Celzijus, već je jednom 'oprao' Ninu Kraljić i njezin Lighthouse na Facebooku, a u novom se statusu zaista nije suzdržavao.

15.5.2016.
16:16
PIXSELL, Goran Jakus/PIXSELL
VOYO logo

"Nina Kraljić sinoć je na Eurosongu doživjela DEBAKL, osvojila je 23. mjesto i ostvarila NAJGORI plasman IKAD hrvatskog sudjelovanja u finalu Eurosonga (ne računajući već one zaboravljene predstavnike koji se uopće nisu ni plasirali u finale). I što ćemo sad? Činjenice su sljedeće... Publika iz regije, prvi put, našoj pjesmi dala je nula bodova. Pametnome dosta. Besramno je i bezobrazno tvrditi da monitoring nije valjao i da je kriv za njezin debakl. Kao da Eurosong ne radi najbolja produkcija na svijetu nego neki seoski priređivač kirvaja. Žalostan pokušaj opravdavanja i neuviđanja vlastitih pogrešaka. Kad sam već par dana uoči polufinala samouvjereno najavio da nas očekuje debakl, uslijedio je napad sa svih strana. No, ja svoje mišljenje uvijek hrabro branim pa tako i ovoga puta u raspravi sa svim pametnjakovićima, neostvarenim i isfrustriranim karijeristima i 'wanna be' sveznalicama, a kako čitam od jutros i ulizicama kameleonima koji su odjednom progledali i dali za pravo mojim tvrdnjama. A takvi mi se gade jer su odjednom popularni i natječu se tko će sad više pljunuti Ninu Kraljić jer je osramotila Hrvatsku. A di ste bili do jučer miševi? No, evo par razloga zašto je Nina Kraljić doživjela potpuni debakl. Dajem si apsolutno za pravo ovo navoditi jer nakon 22 godine aktivnog rada na estradi, 16 godina praćenja Eurosonga i bliske suradnje s dva pobjednika Eurosonga smatram da razumijem bit ovog najvažnijeg glazbenog natjecanja na svijetu. Prvi i najvažniji razlog debakla je pjesma. To nas je u startu ograničilo i smanjilo šanse jer kladim se u što god tko želi da ni nakon 10 izvođenja na repeat ne možete zapamtiti Lighthouse. Prosječna nepamtljiva pjesma koja nije napisana za publiku nego isključivo za vokalno preseravanje izvođača... Kako su pogriješili. Na Eurosongu imaš tri minute da publika zapamti Tvoju pjesmu i nastup ili si zauvijek osuđen na propast. To Ninu Kraljić i njezin tim nije ni zanimalo.

Image
POZNATI MENADŽER NAPAO NINU KRALJIĆ: /

'Teško da će nas ova proslaviti na Eurosongu, jadna cura'

Image
POZNATI MENADŽER NAPAO NINU KRALJIĆ: /

'Teško da će nas ova proslaviti na Eurosongu, jadna cura'

Drugi važan kriterij za Eurosong je priča koju izgradiš oko sebe. Nina Kraljić nije imala nikakvu priču, kreativu niti strategiju (osim što je angažirala dizajnera Zigmana koji ju je na kraju, pametno, iskoristio tek kao stepenicu da se sam probije u neke elitnije krugove). Jedina "priča" na kojoj su naši ovogodišnji predstavnici inzistirali jest njezin "božanstven" glas i interpretacija. Karizma nepostojeća, ali bahatost i samouvjerenost u izjavama stajala je čvršće nego trovremenski Taft. I moje prijateljice divno pjevaju na privatnim proslavama ili pod tušem, ali kome ozbiljnome je to dovoljno da bi ostvario uspješnu estradnu karijeru??? Treći i najvažniji razlog debakla je podcjenjivanje publike. Kakva najveća pogreška!!! Publika nije glupa i publiku ne možeš prevariti. Ako želiš uspjeti, moraš se publici prilagoditi i pjevati i izvoditi ono što publika želi. Publika je ta koja će te učiniti zvijezdom, a ne frustrirani savjetnici bez vlastite publike. Zato i ne čudi što ne znaju kako nešto učiniti, kako uspjeti i zato namjerno i podlo naštetiti djevojci koja se tek probija. Da bi bio uspješan na estradi moraš razumjeti način funkcioniranja showbusinessa. A to nije atomska fizika. Sve je opipljivo, a zarađeni novac će ti to potvrditi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I zadnji razlog neuspjeha. Sama selekcija izvođača već godinama je potpuno pogrešna. Biraju se izvođači umjetno stvoreni u laboratoriju reallity showova. Takve emisije isključivo služe za ostvarivanje prihoda organizatora. Povodljiva publika nasjedne na promišljene PR kampanje, a naivni anonimusi misle kako im je to prava stepenica za uspjeh. Krivo! Ti anonimusi posluže tek kao topovsko meso za ostvarivanje tuđih interesa i prihoda, a kad show završi osjećaju se iskorištenima i završe u ropotarnici povijesti. Organizatori i producenti trljaju ruke jer su zaradili novac, a mentori koriste takve showove da animiraju zamrle karijere. Znate li i jednog sudionika reallity showa koji je ostvario iole uspješnu estradnu karijeru? Naravno da takav/takva ne postoje. A i mentori su mi malo sumnjivi. Subotom navečer, udarni dan vikenda, radiš, nastupaš, pjevaš i zarađuješ novce. A kad nemaš posla, nastupa i publike, jeftino se prodaš televiziji da pokušaš povratiti poljuljanu karijeru i nadaš se kad završi show da ćeš opet vikendom nastupati, a ne sjediti u tv studiju... Mogao bih nastavljati do sutra.

Uglavnom, za Ninu Kraljić nije sve izgubljeno. U Zagreb se vraća s titulom Miss Eurosonga koju joj je dodijelio urednik njemačkog Bilda s podrugljivim smislom za humor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bez obzira na sve, veselim se što ću uskoro Ninu osobno upoznati i sad ću baš u inat svima pokazati da može nešto napraviti samo i jedino ako se okruži pravim timom novih suradnika - autora, kreativaca i PR-ovaca. Hvala na pažnji!", napisao je menadžer Vedran Strukar na Facebooku.

Image
Foto: Screenshot
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo