Naravno, na ovom tajnovitom mjestu pojavili su se brojni ugledni gosti iz poslovnog svijeta, ali među mnogobrojnim uzvanicima našao se i bivši Mister turizma Hrvatske, Filip Kleva, koji već dugi niz godina izbiva iz medija, no unatoč maski na licu ipak su mnogi prepoznali ovog Riječanina koji se nekada bavio i glumom te snimao domaće sapunice.

Osim njega na misterioznoj zabavi bila je i Sanja Lopar, jedina žena u Europi koja se bavi proizvodnjom cigara, Miroslav Kljajić vlasnik osječkog Craft Rooma, bivša manekenka Ivana Mamilović, poduzetnica Maja Uremović koja se pojavila u Zigmanovoj kreaciji, te Gordana Nikolić poznata i kao dobitnica nagrade WEF 18 Exceptional Women on Excellence.
Od trenutka objave misterioznog i intrigantnog teasera u kojem je glavnu ulogu imao Marko Tolja, jedan od ambasadora projekta Eudaimonia i Fidelio odijela po mjeri, uzbuđenje i iščekivanje oko eventa je iz sekunde u sekundu raslo, a sada možemo reći da je to bilo i sasvim opravdano jer Gentlemen's Shop očito ima recept za uspjeh.

Ovoga puta tajni sastojak pronašli su u kultnom Kubrickovom filmu Eyes Wide Shut, koji ujedno ove godine slavi svoju 20-tu obljetnicu od premijernog prikazivanja, ali i dalje kao i prvog dana rasplamsava maštu i budi strasti svojim pomicanjem granica, baš kao i ovaj event.
Kao i u filmu, na event su mogli samo odabrani, odnosno oni koji su znali da je lozinka za ulaz fidelio, što je, nimalo slučajno, ujedno i ime brenda odijela po mjeri koji potpisuje Gentlemen's Shop i koji nose svi Eudaimonia ambasadori, a ovo je ujedno bila prilika da se predstavi najnovija kolekcija odijela koja su postala zaštitni znak brojnih muškaraca i žena sa stilom.

Međutim, uzbuđenje nije stalo na tajnoj lokaciji, erotičnoj najavi i maskama. Svaka sekunda ovog događanja bila je maestralno osmišljena tako da kreira savršenu atmosferu mističnosti i erotičnosti te da u potpunosti uvuče sve prisutne u tajnovitu i misterioznu, senzualnu igru iz koje nitko nije htio izaći jednom kada je za to došlo vrijeme.
Cijela večer osmišljena je kao performans glumaca među gostima i s gostima, u kojem su se mini scene ispreplitale i prelijevale iz jedne u drugu toliko vješto da gosti nisu znali tko je gost, a tko glumac, što je stvarnost, a što vrhunski osmišljen scenarij ove fenomenalne interpretacije Kubrickovog remek djela, kojom su organizatori pomaknuli apsolutno sve ljestvice u organizaciji događanja i na najneobičniji način gostima u svaku poru usadili Fidelio i Eudaimoniu, ono što ih je i okupilo na tom neobičnom uprizorenju pod maskama koje će se pamtiti i o kojem će se pričati.

Povod ove najmisterioznije i najuzbudljivije zabave koju je Rijeka doživjela je Eudaimonia, projekt koji potpisuje Damir Matešković i riječki Gentlemen's Shop, a koji kroz svoje ambasadore i ambasadorice prenosi filozofiju sretnog življenja i pozitivne priče koje svima mogu poslužiti kao motivacija i inspiracija u životu.

Svaki uzvanik dobio je i prikladan poklon iznenađenja na dolasku, finger food te open bar s bogatom ponudom pića, kao što su Bottega pjenušci, Hendrick's gin, Thomas Henry tonici, Diplomatico rum, Vina Laguna te voda ONA.
I na kraju, valjalo bi otkriti i gdje se ova filmski dobra zabava održala. Lokacija je bila raskošna Palača Modello, u prostorijama Zajednice Talijana u Rijeci.
