Ne čudi što su nju izabrali za primjer savršenih nogu

Jennifer Lopez postala je prva globalna ambasadorica Gilletteovih brijača za žene Venus, a ta je suradnja iznjedrila i njezinu obradu istoimenog pop-klasika.

3.2.2011.
16:25
VOYO logo

arti-201102020345006Majka, pjevačica, glumica i dizajnerica s godinama izgleda sve bolje, a to su u posljednje vrijeme primijetili i razni brendovi koji je angažiraju za reklamiranje njihovih proizvoda.

Posljednja u nizu kampanja u kojima će se pojaviti je ona za ženske brijače Venus, a reklame će se početi vrtjeti tijekom veljače.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lopez se u srijedu pojavila na konferenciji za novinare povodom osnivanja zaklade za edukaciju Venus Goddess, koja će podupirati educiranje žena i donirati sredstva organizacijama poput CARE International, Step Up Women's Network i njezinu zakladu Maribel.

Za tu je prigodu Lopez izabrala odjevnu kombinaciju kojom je, sasvim očekivano, u prvi plan stavila savršeno oblikovane i njegovane noge, pa ne čudi što je sa svojom 41 godinom uspjela potisnuti brojne mlađe kolegice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201102020345006 arti-201101210061006 arti-201101180926006 arti-201101120166006 arti-201010220120006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo