Gledajte je u oči, njezin dekolte nije bitan

20.10.2010.
15:03
VOYO logo

arti-201010060325006Elizabeth Hurley aktivna je sudionica kampanje širenja svijesti o raku dojke od 1995. godine, samo tri godine nakon što ju je Evelyn Lauder pokrenula preko svoje kuće Estée Lauder.

Kampanja je ove godine započeta s prvim danom listopada, kao mjesecom širenja svijesti o raku dojke, a zarada od njihove kolekcije Pink Ribbon ide direktno u financiranje kampanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glavna je poruka kampanje ove godine da su svijest o raku dojke i rana detekcija često presudni u izliječenju. Kada se rano otkrije, šanse za preživljavanje su 98 posto.

Glumica se kampanji pridružila nakon što joj je od raka dojke preminula baka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Baka je znala da ima veliku kvržicu, ali se sramila pričati o tome dok nije bilo prekasno', upozorila je Hurley. Britanska glumica posebno je sretna što je Evelyn za zaštitnu boju kampanje izabrala njezinu omiljenu ružičastu, iz koje se rijetko izvlači.

'Ne znam što bih da si izabrala žutu', našalila se Hurley.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201010060325006 arti-201005310361006 arti-201005150211006 arti-201003310347006 arti-201002250435006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo