Timu zaposlenika HŽ Infrastrukture pridružili su se i dečki iz Pravila Igre, a razgovorom s vozačima automobila, pješacima, te učenicima obližnje osnovne škole apeliralo se na svjesnost prilikom prelaženja pruge, posebno pri korištenju mobitela i slušalica. Osim toga upozoravalo ih se na neophodan oprez i poštovanje postavljene prometne signalizacije.
Voditeljica Odjela za korporativne komunikacije HŽ Infrastrukture Antonija Jergović istaknula je važnost sudjelovanja u edukativnim akcijama na promoviranju sigurnosti u prometu:
"U cilju smanjenja rizika od opasnosti na željezničko-cestovnim prijelazima upravo najranjivijih sudionika u prometu, HŽ Infrastruktura od 2000. u kontinuitetu provodi akciju „Vlak je uvijek brži“ u osnovnim školama, te na željezničko-cestovnim prijelazima diljem Hrvatske. Osim ulaganja u podizanje razine sigurnosti na prijelazima nužno je i ovakvim akcijama educirati sudionike u prometu jer materijalna je šteta, iako znatna, nadoknadiva, a ljudski život neprocjenjiv."
HŽ Infrastruktura u sklopu financijskog i operativnog plana nastavlja s ulaganjima u dodatno osiguranje koje uključuje ugradnju automatskih uređaja na željezničko-cestovnim prijelazima.
'U tijeku je izrada projektne dokumentacije za ulaganje u automatiku uređaja na 50 željezničko-cestovnih prijelaza na dionicama mreže RH, procijenjene vrijednosti oko 60 milijuna kuna, od čega su na području Grada Zagreb u planu dva prijelaza', naglasio je Marko Žganec iz Sektora za održavanje, stručnjak za signalno-sigurnosne podsustave.
Na hrvatskoj željezničkoj mreži trenutačno postoji 1513 željezničko-cestovnih i pješačkih prijelaza, od toga Grad Zagreb ima 35 željezničko-cestovnih i željezničko-pješačkih prijelaza, te ih je većina dodatno osigurana automatskim uređajima, svjetlosno-zvučnom signalizacijom i polubranicima kao što je to slučaj i s prijelazom „Trnava“.
Svrha međunarodne kampanje i ove akcije HŽ Infrastrukture jest edukacija sudionika u prometu o potrebi poštovanja prometnih pravila i smanjivanju nesreća na željezničko-cestovnim prijelazima. S obzirom na to da svjetski podaci ukazuju na to da su u 95 posto slučajeva uzroci takvih nesreća nesmotrenost i nepoštivanje prometnih pravila i prometne signalizacije sudionika u prometu (vozača osobnih vozila, motociklista, biciklista, pješaka prilikom prelaženja željezničke pruge), sudjelovanjem u kampanji i akcijom „Vlak je uvijek brži“ namjera je promijeniti pogrešnu percepciju da su nesreće na željezničko-cestovnim prijelazima problem samo željeznice.