Neven Ciganović izabran je među mnoštvom svjetskih influencera za zaštitno lice jednog branda njemačkog piva. On je za 24 sata otkrio da se, ustvari, radi o jako provokativnoj reklami.
Neven je snimao u Hamburgu na ulicama grada, a tvrdi kako je na setu bilo jako hladno.
"Snimanje je prošlo super. Ekipa na setu bila je jako profesionalna. Jedino što je bilo malo hladno dok smo snimali i bez obzira na to koliko sam piva popio, smrznuo sam se. Prvi put sam pio njihovo pivo s votkom i okusom limuna i totalno sam oduševljen", ispričao je za 24 sata.
Cijelio se je protiv koronavirusa
Neven, kaže, inače ne pije alkohol, no za potrebe snimanja je morao. No, nije mogao otkriti kako će reklama izgledati.
"Jako se veselim cijeloj kampanji jer im reklame uvijek dignu prašinu u cijeloj Njemačkoj", kazao je.
Neven je slobodno vrijeme između snimanja kratio u hotelu s pogledom na jezero, a kada se sve završilo, vratio se je u Beograd gdje živi u posljednjih par mjeseci. Stigao se je, čak, i cijepiti protiv koronavirusa.
"Želim nesmetano i bez stresa putovati", rekao je.