Rezultati za prva dva mjeseca tekuće godine pokazuju da prosječni udio u gledanosti glavnog kanala RTL-a, specijaliziranog kanala RTL2 te novih sezona najpopularnijih formata domaće produkcije značajno raste u odnosu na isto razdoblje protekle godine te da se, zbog povjerenja gledatelja, ulaganja u kvalitetu i proizvodnju sadržaja, osluškivanja tržišta te strateških pomaka, RTL grupa kanala profilirala kao najgledanija.
Tijekom prva dva mjeseca 2024. godine RTL grupa kanala ostvarila je udio u gledanosti od 27,6% u cijelom danu. Uspoređujući rezultate gledanosti iz ove u odnosu na isto razdoblje prošle godine, grupa kanala bila je gledanija za 16%. Kada govorimo o udarnom terminu, u siječnju i veljači tekuće godine RTL grupa kanala ostvarila je udio u gledanosti od 33,2%. Navedeni rezultat pokazuje čak 12% veću gledanost u usporedbi s istim razdobljem u 2023. godini.
I RTL2, specijalizirani televizijski kanal s nacionalnom pokrivenošću, bilježi porast u gledanosti u odnosu na proteklu godinu - u siječnju i veljači u udarnom terminu ostvario je udio u gledanosti od 9% te je bio najgledaniji specijalizirani kanal. Kada govorimo o udarnom terminu emitiranja u odnosu na isto razdoblje prošle godine, gledanost RTL2 porasla je za sjajnih 59%.
Kontinuirano rastemo
Od početka 2023. godine bilježimo kontinuirano smanjenje razlike u gledanosti glavnog kanala RTL-a u odnosu na prvog konkurenta koja je do kraja veljače 2024. smanjena za 4,6 postotnih poena.
Od siječnja protekle godine bilježi se i kontinuirano smanjenje razlike u gledanosti grupe kanala RTL-a u odnosu na prvog konkurenta. Do kraja veljače ove godine ne samo da je razlika u gledanosti smanjena, već je okrenuta u korist RTL grupe kanala koja je danas najgledanija.
Odličnu gledanost bilježe i aktualni formati koji se prikazuju u poslijepodnevnom i večernjem terminu. Od početka emitiranja nova sezona najdugovječnijeg kulinarskog showa, 'Večere za 5', apsolutni je vladar etera – najgledaniji je format u terminu emitiranja s prosječnim udjelom u gledanosti od 26% te je za fantastičnih 85% gledanija od formata glavnog konkurenta. Gledatelji prate i četvrtu sezonu sociološkog eksperimenta 'Brak na prvu' koja se može pohvaliti s prosječnim udjelom u gledanosti od 24%.
U odnosu na isti period protekle godine, u prva dva mjeseca 2024. emisije informativnog programa RTL-a ostvarile su rast u udjelu u gledanosti. Kada je riječ o 'RTL-u Danas', koji se na glavnom kanalu emitira u 16:30 sati, prosječni udio u gledanosti iznosi 23,9%. Središnja informativna emisija RTL-a, 'RTL Danas', koja je na rasporedu u 19 sati, ima prosječni udio u gledanosti od 23,4%, dok je kasnovečernji news magazin 'RTL Direkt' ostvario prosječni udio u gledanosti od 22,9%. Cijeli segment informativnog programa ima rast u odnosu na prošlu godinu – 'RTL Danas' u 16:30 sati povećao je udio u gledanosti za 19,1% posto, pobjednik je u terminu prikazivanja i ima 56% bolju gledanost od prvog konkurenta. Središnja informativna emisija 'RTL Danas' povećala je udio u gledanosti za 8,3% posto, dok to povećanje za 'RTL Direkt' iznosi 19,5% posto.
Source: UMTG / Data provider: AGB Nielsen / Period: 1.1. - 29.2.2023./2024. / Prime time, All day, TG: 18-59 + guests, Live+AsLive / CSHR%