HUMANOST NA DJELU: / Plišanac koji je Karla dizajnirala za IKEA-u završio u popularnoj seriji

Image
Foto: Promo

Igračka koju je dizajnirala hrvatska djevojčica Karla, osvanula je u jednoj od najpopularnijih serija.

28.3.2016.
15:24
Promo
VOYO logo

Naime, jednooko čudovište dio je limitirane kolekcije plišanih igračaka koje su dizajnirala djeca i na taj način se uključila u kampanju tvrtke IKEA Plišane igračke za obrazovanje, koja za cilj ima pružiti kvalitetno obrazovanje što većem broju djece koja žive u siromaštvu.

Mališani diljem svijeta oslobodili su svoju kreativnost i nacrtali nevjerojatne likove iz mašte, a IKEA je proizvela plišance čijom prodajom pomaže djeci u Europi, Africi i Aziji da se obrazuju i steknu čvrsti temelj za bolju budućnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Čudovište' kao ambasador dobre volje

IKEA Zaklada tako je tijekom trinaest godina kampanje Plišane igračke za obrazovanje donirala ukupno 88 milijuna eura za poboljšanje uvjeta obrazovanja djece. Naime, od 2003. IKEA Zaklada surađuje s organizacijama UNICEF i Save the Children kojima donira po jedan euro za svaku prodanu plišanu igračku za vrijeme kampanje.

Pomoću donacija provode se projekti koji se bave osposobljavanjem učitelja, poboljšanjem mehanizama zaštite djece, pružanjem obrazovnih materijala i povećanjem broja djece koja pohađaju nastavu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

Ove godine donacija je iznosila 11 milijuna eura, a u Hrvatskoj su kupci boljoj budućnosti za djecu doprinijeli sa 33.911 kupljenih igračaka.

Karlino plišano čudovište svoju je misiju pomaganja djeci ispunilo čak tri puta – novac od njegove prodaje omogućit će djeci bolje uvjete školovanja; svakodnevno uveseljava i krasi domove djece i potiče ih da razvijaju svoju maštu; a stečenu filmsku slavu koristit će kao ambasador dobre volje – šireći poruke o važnosti solidarnosti i obrazovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo