Cilj reklamne kampanje za prezervative OLLA je očit. Jasno je da su htjeli privući pažnju, a to im je i uspjelo. No, iako možda nisu imali namjeru nikoga vrijeđati, njihove su reklame upravo takve. I ne samo to. Vrlo su opasne.
Kampanjom za prezervative, naime, poručuju kako su oni namijenjeni isključivo ružnim ljudima. Kao prvo, naglašava se da služe za sprečavanje neželjene trudnoće, jer trudnoća nastala seksom dvoje ružnih ljudi, može rezultirati i ružnim djetetom. Koliko bolestan um mora biti da smisli ovako nešto? Nadalje, spolno prenosive bolesti se uopće ne spominju.
Poruka ovih reklama mogla bi se shvatiti kao da lijepi ljudi ne trebaju koristiti prezervative jer za njih nema spolno prenosivih bolesti i neželjene trudnoće, piše na stranici thefrisky.com.
Gdje je kraj bolesnim izmišljotinama marketinške industrije, pitaju se mnogi nakon ovoga. I što kaže regulator, hoće li zabraniti ovu vrlo opasnu i diskriminirajuću kampanju? Te, na kraju, što se ne pokažu ljepotani i ljepotice koji su je, tako mudro, smislili?
Prethodni članci:
arti-201002120338006 arti-200912040418006 arti-200911200242006 arti-200906180055006