Muškarci definitivno više nisu što su nekad bili

Novo istraživanje pokazalo je da muškarci postaju sve manje romantični, a kavalirstvo je društvena kategorija pred izumiranjem.

18.4.2011.
15:10
VOYO logo

Više od polovice žena (55%) nije od svoga dragog dobilo poklon preko godinu dana, dok je svaka peta (19%) sama sebi kupuje cvijeće radije nego da ga čeka od partnera.

arti-201102130206006Istraživanje britanske osiguravajuće kuće Sheilas' Wheels otkrilo je da kavalirstvo iščezava, posebno brzo među mlađim muškarcima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svaki deseti muškarac ispod 25 priznaje da je poklon koji je dobio od nekoga drugog 'podvalio' za poklon koji je kupio partnerici, dok je svaki peti svojoj dragoj dao poklon koji je sam dobio kao besplatni poklon.

Uz takve podatke više nikoga ne čudi da preko polovice mladih žena samo plaća ili dijeli račun na prvom spoju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao što su druge polovice dugo sumnjale, gotovo četvrtina ispitanih muškaraca priznala je da cvijeće kupuje na benzinskoj, dok tri četvrtine muškaraca ispod 25 kaže da rijetko ili nikada ne kupuje cvijeće svojim partnericama.

arti-201101100547006Moderni se svijet preokrenuo i po pitanju cvijeća... Svaka treća žena kupuje cvijeće svojem supružniku ili partneru.

Čak 62 posto muškaraca ispod 25 priznaje da ne zna kada im je godišnjica, a unatoč godinama provedenima zajedno, samo 66 posto muškaraca iznad 55 zna datum godišnjice 'iz prve'.

Samo tri posto žena kaže da je zaboravilo godišnjicu, dok se to dogodilo svakom desetom muškarcu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I kod kupovanja poklona žene ulažu više truda. Žene provedu čak 24 dana u planiranju poklona voljenom za posebne prilike, dok muškarcima za to treba osam dana manje. Čak trećina muškaraca priznaje da poklon traži dan prije događaja.

Vezani članci:

arti-201103140484006 arti-201102130206006 arti-201101100547006 arti-201010150581006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo