VELIKA BROJKA /

Gleda se samo 'Ljubav je na selu': Više od pola miljuna ljudi sinoć je pratilo brze spojeve omiljenih farmera

Image

Brojni gledatelji još su jednom dokazali koliko vole omiljenu 'Ljubav je na selu'! Naime, najdugovječniji i najcitiraniji hrvatski reality show u četvrtak je bio najgledaniji sadržaj na svim nacionalnim televizijama u ciljnoj skupini od 18 do 54 godina

17.3.2023.
15:30
VOYO logo

Jučerašnje prve susrete farmera i njihovih odabranica te prvi tulum sezone pratilo je više od 446 tisuća ljudi u ukupnoj populaciji (12,3 posto AMR). Najgledaniji trenutak večeri bio je susret najmlađeg farmera Ivana s njegovim djevojkama koje su ga potpuno šokirale svojim stavovima, ali i modnim odabirima, a u tom je trenutku uz male ekrane bilo gotovo 520 tisuća gledatelja u ukupnoj populaciji!

Image

Sjajne rezultate gledanosti jučerašnja epizoda 'Ljubav je na selu' ostvarila je i u ciljnoj skupini od 18 do 54 godina – cijela epizoda postigla je fantastičnih 31,4 posto udjela u gledanosti (SHR)!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A da je jučerašnja epizoda bila apsolutni pobjednik svog termina, dokazuje i podatak da je od prvog konkurenta bila gledanija za čak 69 posto u ciljnoj skupini!

Image

Također, s izvrsnim rezultatima možemo se pohvaliti i u totalu populacije s 29,2 posto udjela u gledanosti!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jubilarna, 15. sezona te nove seoske avanture s nestrpljenjem su se čekale već od utorka i prve epizode, a tomu u prilog govori i podatak da je udio gledanosti prvih triju epizoda, od 14. do 16. ožujka, u ciljnoj skupini od 18 do 54 posto bila odličnih 28,8 posto.

Image
NISU DUGO ČEKALI /

Već se rodila ljubav? 'Zasad je ostalo da smo se Dragana i ja poljubili, samo u obraz, a dalje...'

Image
NISU DUGO ČEKALI /

Već se rodila ljubav? 'Zasad je ostalo da smo se Dragana i ja poljubili, samo u obraz, a dalje...'

RTL je sinoć bio potpuni vladar jučerašnje gledanosti, a to govore i odlični rezultati. Udio gledanosti glavnog kanala RTL-a u ciljnoj je skupini od 18 do 54 godina u udarnom terminu iznosio 26,2 posto, što je za čak 44 posto više od prvog idućeg konkurenta. 

Image

Također, među jučerašnjih pet najgledanijih formata na nacionalnim televizijama u ciljnoj skupini od 18 do 54 godina, čak četiri prva su RTL-ovi!

I RTL-ova grupa kanala u udarnom terminu u četvrtak je zabiježila odlične rezultate te ostvarila udio u gledanosti od 32,7 posto u ciljnoj skupini od 18 do 54.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A sve vjerne gledatelje već danas očekuju nova uzbuđenja. Naime, konačno je stigao trenutak da šestorica farmera upoznaju svoje ''zlatne djevojke'', i to na spoju naslijepo. Škakljivih pitanja i urnebesnih odgovora neće nedostajati, a jedan će farmer priznati da se ludo zaljubio već prve sekunde nakon što je vidio svoju kandidatkinju.

Kako je ona reagirala, tko je bio najljubomorniji, a tko više nema nikakve šanse da osvoji srce farmera i otputuje na njegovo imanje, gledatelji će doznati već večeras od 21.15 na RTL-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo