I POZNATE PONEKAD PREVARE NA INTERNETU: / Davor Meštrović je umjesto vintage majice dobio Nike lažnjak, a tek što je na njemu pisalo...

Image
Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL

HRT-ov voditelj Davor Meštrović na svoja dva primjera je opisao koliko je lako postati žrtvom prijevare tijekom kupnje putem interneta i koliko je teško dobiti povrat novca

4.2.2020.
19:40
Tomislav Miletić/PIXSELL
VOYO logo

Iako internetska kupovina postaje sve popularnija, dio kupaca i dalje od nje zazire zbog straha da ne budu prevareni. Brojni su ljudi nakon svojih narudžbi ostali iznenađeni, razočarani, pa i uvrijeđeni onime što su dobili. Jedan od onih koji nije dobio ono što je kupio putem interneta je i poznati voditelj HRT-a Davor Meštrović. On je svoje iskustvo podijelio u prilogu "Svi smo mi potrošači" emisije "Dobro jutro, Hrvatska".

Popularni Meštar je preko društvene mreže naručio majicu i postao žrtva internetske prijevare. Privukla ga je niska cijena, no na kraju je umalo platio puno višu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Umjesto vintage Hilfiger majice koja je koštala 50 eura, stigla je imitacija Nike majice na kojoj je pisalo "Rossija" na ćirilici", rekao je Meštrović.

Moguće je vratiti novac

Kontaktirao je prodavača koji mu je rekao da je samo posrednik u kupnji te mu se više nikad nije javio. Na kraju je odlučio zatražiti povrat novca i nakon tri mjeseca uspio. U emisiji je dao savjet kako nakon takvih prijevara vratiti novac, piše Diva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Rekli su da postoji mogućnost. Morao sam prvo poslati robu nazad, znači otići do pošte, predati taj paket, platiti, platiti uslugu praćenja i čekati da to bude dostavljeno prodavaču. Čim je Mastercard dobio ispis da je roba vraćena pošiljatelju, pokrenuli su postupak i dobio sam novac nazad", detaljno je opisao Meštrović.

Gumene čizme umjesto elegantnih cipela

No, iskustvo s majicom je samo jedno od negativnih koje je imao. Istu je grešku napravio i pri kupnji cipela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kako ja volim englesku modu, tako sam našao lijepe, engleske cipele. No, umjesto elegantnih, engleskih čizama, stigle su plastične čizme, ali takvo smeće kakvo ne bih mogao opisati. Da stvar bude strašnija, u desnoj cipeli, kako je kineski postolar kucao plastični đon, tako ga je probio čavlićem. Taj je čavlić virio dva milimetra, nikako ne bih mogao hodati u tim čizmama", pojadao se Meštrović.

Ponovno je krenuo u bitku za povrat novca, koja je i u tom slučaju trajala tri mjeseca. Ovaj put mu je novac vratio PayPal, a ne njegova kartičarska kuća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prije narudžbe, provjerite kakav e-mail ima web shop, radi li se o službenoj adresi, pogledajte ikone Facebooka i Instagrama i na koji vas profil "baca" te koje opcije plaćanja imaju. Da zaključim, koristite samo kreditne kartice ili PayPal jer, onog trenutka kad novac pošaljete čekom, gotovo je, tu vas nitko više ne može zaštititi", savjetovao je Meštrović i dodao kako sad zna prepoznati internetsku prijevaru.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo