Jacquesova veličina nije bitna za ljubav
Četvrti studijski album Meni za ljubav Jacquesa Houdeka nastavak je i unapređenje dosadašnjeg estradnog tretmana i studijskog rada dotičnog veseljka.
Jacques Houdek - Meni za ljubav (Croatia Records, 2012.)
Povratak korpulentnog estradnog slavuja Željka Houdeka još je jedan pohod na kristaliće u oku slušatelja.
Nauštrb zaokruženih pjesama se po lošem starom običaju žrtvuje ikakav tekstualni smisao mimo stereotipnih izlizanih srcedrapanja poput onih 'o licu koje je Bog dirao i među anđelima birao'.
Trenuci su to u kojima fraziranje i manirizam pokušavaju podrinuti kao 'umjetnost'. Njegov raspon glasa, dorađene i pažljivo zbrinute vokalne sposobnosti nikada nisu mogle biti pitanje polemike.
Pravo je štrebersko čeljade koje se ufurava u pjesme kako je tako vidio i čuo kod svog velikog uzora Luthera Vandrossa. Nema tu ni trunka originalnosti niti osobnosti ma koliko se trudili usmjeravati. Škola pjevanja njeguje 'vuououououou' uz dodatak refrena i 'jejejejejejeje' bonusa kao dokazivanja visokog stupnja emotivnosti, dočim se općenje s klasičnim mjestima zazivanja 'Boga', mapiranje toponima 'srca' i sličnim ljubavnim dosjetkama čuje napornim već nakon prvih nekoliko pjesama.
Stalna mu suradnica Andrea Ćubrić uz producentsku asistenciju Baby Dooksa (naslovna pjesma) ili connectovca Šale (
Na stranu slušateljske preference prema Žakovim vokalnim ekspresijama, jasno je o kojoj količini zaslađivača govorimo. Izazvalo bi kolesterol i manje podražljivim stvorovima od onih dovoljno naivnih progutati Žakove tekstove, način pjevanja i ine medijske javne ispovijesti, dizajnirane kao pristup iskrenog i osjećajnog jedinca.
Na dotjeranu i čistu pop produkciju stjerana je gomila floskula i poanti s ljubavnim patnjama kao počelom ili pak krajnjim ishodištem.
Za kraj su sačuvana dva prepjeva na engleski (
Ocjena: 5/10
403 Forbidden