Mnogima nije naškodilo biti dosadnjikavim pa vjerojatno neće ni njoj

17.12.2013.
11:56
VOYO logo

Kraljica r`n`b scene 21. stoljeća Beyonce Knowles bez ikakve najave izbaci novi studijski album pod jednostavnim nazivom 'Beyonce'. Pras! Procuri i onda buktinjom kreće širenje dalje.

Objava albuma bez ikakvih najava i marketinga u njenom slučaju upravo je sjajna marketinška taktika. Još ako tome pridoda video uprizorenje i nadgradnju pjesama u formi video filmića o svakoj, a ne regulranih video spotova, proizvod i kolekcija pjesama dobija predznak - inovativnog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I dobro da je tako obzirom da se glazbeno album nalazi u sličnom procjepu i situaciji u kakvoj se našao njen suprug Jay-Z svojim ovogodišnjim izdanjem.

Naime, ljudi njihova komercijalnog, pop (Ona) i rap (On) kapaciteta svojim su ranijim radovima, pojedinim albumima i singlovima postavili ljestvicu poprilično visoko tako da sve što bude prosječnim održavanjem diskografske aktivnosti bude doživljeno stagnacijom ili korakom unazad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kreativni podbačaj koji je Jay-Z doživio s "Magna Charta Holy Grail" u toj mjeri je izbjegla njegova sudružica zbog činjenice da je malo više pažnje posvećeno kakvom takvom zadržavanju producentskih linija, premda se niti na njenom albumu ne nalazi rasnih plesnih hitova ni balada na kakve je prije navikla u raznim hiperproducentskim kombinacijama.

Ovaj puta tek nekoliko pjesama minimalnim ritmičkim zahvatima privuku interes ("Jelaous", "Rocket", "Superpower" suradnja s Frankom Oceanom, balada "Heaven" s lijepim piano dionicama) dočim suradnjom s kćerkicom u posljednjoj "Blue" pečati majčinski moment i samplovi gugutanja bebe, a "Drunk In Love" s Jay Z-em pokazuje kako je megahit "Crazy In Love" prilično lako uništiti traljavim novim pokušajima.

Autobiografski moment i sugestibilnost titlovanja albuma imenom pjevačice prije će biti dugom neinventivnosti nego promišljanja o intimnom karakteru istog. Sreća u nesreći je to što je brand njenog imena postao toliko velik da je dovoljno objavljivati i sasma prosječne albume ne bi li podgrijala interes za svoj lik i djelo. Dugoročno, u showbizzu mnogima nije naškodilo biti dosadnjikavim, pa vjerojatno neće ni njoj.

6/10

Tekst se nastavlja ispod oglasa

//www.youtube.com/embed/IcN6Ke2V-rQ

//www.youtube.com/embed/qoRKw16O_ME

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo