arti-201012020581006Odlukom Vijeća za elektroničke medije, CMC (Autor d.o.o.), HOO TV (Hrvatski olimpijski odbor) i Kapital Network u četvrtak su postali nositelji novih nacionalnih koncesija za specijalizirane televizijske kanale, piše Večernji.hr.
Nove kanale, prema zakonu, koncesionari moraju pokrenuti u roku od 90 dana.
Vijeće je odbilo ponude tvrtke Novi kanal za Obiteljsku TV, iza koje stoje Dubravko Merlić, Željka Ogresta i Željko Matić. Isto se dogodilo RTL-u Hrvatska za kanal namijenjen djeci i mladima pod nazivom RTL Kockica, tvrtki GRP medija Ivana Ćalete, koji je nudio zabavni program, kao i Monturi, splitskom Kanalu 5, koja je nudila zabavno-turistički program.
U startu je diskvalificirana ponuda Nove TV jer nije zadovoljila zadane uvjete, odnosno nije izvršila financijske obveze, piše Večernji.hr.
Zakonski rok od 90 dana uskoro istječe za prve nacionalne koncesije za specijalizirane kanale – RTL2 i Doma TV – koji s emitiranjem kreću 2. siječnja 2011. godine.
Vezani članci:
arti-201012090470006 arti-201012020581006