Birajte rješenja, a ne samo telekom usluge

11.5.2011.
14:14
VOYO logo

Kvalitetne telekomunikacijske usluge jedan su od preduvjeta za poslovanje, no male i srednje tvrtke u Hrvatskoj, na kojima ujedno velikim dijelom i počiva hrvatsko gospodarstvo, često su suočene s problemom kako telekomunikacijske usluge prilagoditi veličini i budućem rastu tvrtke. U segmentu u kojem se preklapaju usluge za građanstvo s uslugama za male i srednje tvrtke, nije uvijek lako pronaći telekomunikacijsko rješenje koje će odgovarati zahtjevima i potrebama poslovanja. Tim više što je ova vrsta tvrtki osjetljiva na sve troškove, ali istovremeno želi i da telekomunikacijske usluge i njihov opseg rastu zajedno s tvrtkom i njezinim razvojem.

Velik rast broja korisnika

Tekst se nastavlja ispod oglasa

B.net je ponajprije poznat među privatnim korisnicima zahvaljujući svojoj povoljnoj ponudi triple play usluga (kabelska televizija, internet i telefon), no ovaj operator istovremeno bilježi značajan rast među poslovnim korisnicima – a naročito među tvrtkama koje imaju između 10 i 50 zaposlenih. Ove tvrtke ponajviše traže povoljnu kombinaciju usluga internetskog pristupa i fiksne telefonije, s mogućnošću širenja paketa naprednim telekomunikacijskim uslugama kako njihovo poslovanje bude raslo. Naglasak je, kažu u B.netu, upravo na toj kombinaciji fleksibilnosti usluga i dobre cjenovne ponude, kao i dediciranim kontakt osobama koje stoje na raspolaganju svakom poslovnom korisniku tog operatora.

"Tijekom prošle poslovne godine osjetili smo snažan rast poslovnih korisnika pa ih sada imamo više od 1300", kaže Senad Kulenović, član uprave za prodaju i marketing B.neta. "Velik i značajan porast, oko 52 posto, zabilježile su usluge brzih internetskih veza, dok smo broj poslovnih korisnika fiksne telefonije gotovo udvostručili, što pokazuje kako su poslovni korisnici prepoznali cjenovnu konkurentnost B.neta. Primijetili smo i kako sve veći broj poslovnih korisnika prelazi s drugih operatora u B.net, čime se preslikava trend koji već dulje vrijeme imamo među privatnim korisnicima", komentira Kulenović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Individualni pristup korisnicima

B.net je sa svojom vlastitom infrastrukturom – potpuno neovisnom od drugih operatora, što je dakako velika prednost – prisutan u šest najvećih gradova: Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku, Zadru i Velikoj Gorici. Svi poslovni korisnici B.neta spojeni su na mrežu korištenjem brze optičke infrastrukture te im se putem nje nudi cjelovito telekomunikacijsko rješenje koje se prilagođava njihovim potrebama. U pogledu brzina internetskog pristupa, sve ponajviše ovisi o tome što je korisniku zaista potrebno – B.netova mreža s tehničke strane može podržati i vrlo velike brzine prijenosa poslovnim korisnicima, i do 1 Gbps – te se sve usluge s poslovnim korisnicima dogovaraju uz individualan pristup.

Danas oko tisuću poslovnih korisnika tako koristi podatkovne usluge poput web hostinga i e-mail poslužitelja – a prepuštanjem brige za te resurse B.netu ove tvrtke smanjuju svoje troškove poslovanja – dok tristotinjak tvrtki povjerava B.netu brigu oko svoje telekomunikacijske infrastrukture, poput povezivanja više lokacija tvrtke ili usluge središnje telefonske centrale. Dio tvrtki povjerio je B.netu i brigu oko samih servera, smjestivši ih u podatkovni centar B.neta, gdje se o njima brinu IT profesionalci. Na taj način tvrtke kojima informatičke tehnologije nisu primarni segment poslovanja također smanjuju i troškove zapošljavanja vlastitog osoblja, a B.net tako zapravo nudi cjelokupna rješenja za podatkovne i govorne usluge koje tvrtkama mogu trebati.

"Želimo da se naši korisnici fokusiraju na svoje primarno poslovanje, a mi im možemo pomoći da telekom potpora zaista bude u službi njihovog svakodnevnog posla i da ga učini jednostavnijim i bržim", zaključuje Senad Kulenović iz B-neta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

//

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo