EUROSONGU RASTE POPULARNOST / Stigli službeni podaci, ove godine zabilježeno 183 milijuna gledatelja, četiri posto više nego 2019.

Ovogodišnje natjecanje gledalo je oko 183 milijuna ljudi, objavili su organizatori iz EBU

1.6.2021.
8:50
Instagram/maneskinofficial

Veliko finale održano 22. svibnja u Rotterdamu imalo je 40,5 posto udjela u gledanosti (share), što je četiri posto više od prethodnog eurovizijskog finala iz 2019. 

U EBU-u su posebno zadovoljni činjenicom da je u dobnoj skupini od 15 do 24 godine 'share' gledanost narasla na 52,8 posto, što je sedam posto više nego prije dvije godine. 

Eurovizijski tjedan, koji uključuje i dva polufinala, na službenom YouTube kanalu gledalo je 50,6 milijuna gledatelja iz 234 zemlje ili 28 posto više u odnosu na 2019. 

"Oduševljeni smo time što se gledateljstvo vratilo Euroviziji u tako velikim brojevima i ponosni smo na to", kazao je izvršni producent Martin Osterdahl.

Njemačka imala najveći broj gledatelja

U Italiji, pobjedničkoj zemlji, finale je gledalo 4,3 milijuna ljudi, najviše u zadnjih 10 godina. 

U Nizozemskoj, zemlji domaćinu, uz male ekrane bilo je 5,4 milijuna ljudi, najviše od 2003., godine u kojoj je počelo bilježenje gledanosti. Udio u gledanosti bio je sjajnih 78,5 posto. 

No nitko se ne može mjeriti s najvećim ljubiteljima Eurovizije, Islanđanima, koji su ponovno imali najveći 'share' u odnosu na bilo koje tržište - iznenađujućih 99,9 posto. 

Jedanaestu godinu zaredom Njemačka je u apsolutnim brojevima imala najveći broj gledatelja, njih 7,8 milijuna. 

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali

Yasenka Skinage Collagen Elegance 10.000 - 500 ml
199kn285kn
Uspješno smanjuje bore te nadoknađuje izgubljeni kolagen