Veliko finale održano 22. svibnja u Rotterdamu imalo je 40,5 posto udjela u gledanosti (share), što je četiri posto više od prethodnog eurovizijskog finala iz 2019.
U EBU-u su posebno zadovoljni činjenicom da je u dobnoj skupini od 15 do 24 godine 'share' gledanost narasla na 52,8 posto, što je sedam posto više nego prije dvije godine.
Eurovizijski tjedan, koji uključuje i dva polufinala, na službenom YouTube kanalu gledalo je 50,6 milijuna gledatelja iz 234 zemlje ili 28 posto više u odnosu na 2019.
"Oduševljeni smo time što se gledateljstvo vratilo Euroviziji u tako velikim brojevima i ponosni smo na to", kazao je izvršni producent Martin Osterdahl.
Njemačka imala najveći broj gledatelja
U Italiji, pobjedničkoj zemlji, finale je gledalo 4,3 milijuna ljudi, najviše u zadnjih 10 godina.
U Nizozemskoj, zemlji domaćinu, uz male ekrane bilo je 5,4 milijuna ljudi, najviše od 2003., godine u kojoj je počelo bilježenje gledanosti. Udio u gledanosti bio je sjajnih 78,5 posto.
No nitko se ne može mjeriti s najvećim ljubiteljima Eurovizije, Islanđanima, koji su ponovno imali najveći 'share' u odnosu na bilo koje tržište - iznenađujućih 99,9 posto.
Jedanaestu godinu zaredom Njemačka je u apsolutnim brojevima imala najveći broj gledatelja, njih 7,8 milijuna.