Znanstveni rad koje je objavio Patrick Baylish s Kalifornijskog sveučilišta u Berkeleyu, pokazuje da, iako zadovoljstvo ljudi pada kada se temperature počnu penjati preko 21°C, ili padati ispod 10°C, pad zadovoljstva je jači kada vrijeme postaje hladnije nego kada temperatura raste.
Kako bi došao do tog zaključka, Baylis je pregledao preko milijardu objava na Twitteru, tražeći poveznice između temperaturnih uvjeta u području odakle su poslane i korištenja pozitivnih i negativnih riječi. Ta metoda ostavlja mjesta pogrešci na individualnom nivou, ali na velikom broju ispitanika dovoljno je pouzdana.
Priprema za globalno zatopljenje
Baylis kaže kako njegova istraživanja imaju implikacije za gospodarsku produktivnost u slučaju da se budemo morali suočiti s kontinuiranim globalnim zatopljenjem. Globalne su temperature skočile cijeli stupanj od 1880. godine, a znanstvenici očekuju nastavak rasta temperatura i u nadolazećim desetljećima.
Daljnje temperaturne promjene mogle bi u nekim područjima prouzročiti učinak produktivnosti kao da "zamijenimo svaku subotu i nedjelju s ponedeljkom", napisao je Baylis.
Time/Danas.hr