"Današnji korisnici, ovisnici o informatici, svakim su danom sve više preplavljeni tehničkim problemima i postaju sve uzrujaniji u svakodnevnom životu", tvrdi studija organizacije Chief Marketing Officer Council, koja okuplja 4.500 direktora marketinga iz 70 zemalja.
Studija je obuhvatila 1.000 računalnih korisnika iz Sjeverne Amerike u kojih je identificiran sindrom informatičkog stresa.
Taj stres nastaje zbog složenih i frustrirajućih kvarova na računalima, zbog zaraza računalnim virusima i zbog dugih čekanja kako bi se ti problemi riješili.
Među ispitanicima njih 94 posto izjavilo je da računala moraju koristiti u svome poslu. Gotovo dvije trećine korisnika moralo je pozvati tehničara zbog poteškoća ili su patili od "sindroma informatičkog stresa" u protekloj godini.
"Računala su postala toliko važna da su danas mač s dvije oštrice", ističe Murray Feingold, liječnik koji je identificirao novi sindrom.
"Kada sve dobro funkcionira, računala su sjajna. No kad nešto ne ide kako treba, odmah paničarimo i to je ono što nazivam sindromom informatičkog stresa", ističe dr. Feingold.
Studija poziva stučnjake da pronađu načine kako računala učiniti manjim izvorom frustracije. Tehnološki sektor mora "više pozornosti posvetiti stresu i bolima što ih takve frustracije izazivaju u korisnika" kako bi ih izliječio, zaključuju autori.