MOĆ MANIPULACIJE: / Uz ovih 11 psiholoških trikova steknite moć nad drugima

Image
Foto: Flickr, Bluestocking

Nema osobe kojoj se nije dogodilo da se, nakon prodaje, kupovine ili pregovoram, nije osjećala pomalo izmanipuliranom.

5.12.2015.
10:10
Flickr, Bluestocking
VOYO logo

Prije otkrivanja ovih tajnih oružja za vaša buduća psihološka ratovanja, obećajte samo jedno: da ćete novostečena znanja koristiti za dobro!

1. Ako prodajete, ubacite mamac

Image
Foto: Flickr
Image
Foto: Flickr

Kupili ste skupi telefon i sada ga je jako teško ponovno prodati. U tom slučaju, u ponudu ubacite još jedan telefon koji ima istu cijenu kao i skupi koji nastojite prodati, ali nije jednako kvalitetan ili ima manu zbog koje ovaj skupi koji želite prodati izgleda povoljnije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Ako pregovarate, činite to u opuštenoj atmosferi

Image
Foto: Flickr
Image
Foto: Flickr

Bez obzira radi li se o poslu ili privatnim stvarima, ukoliko morate pregovarati, nastojte to činiti u ugodnom okruženju. Umijesto u uredu, razgovor za novi posao nastojte obaviti uz šalicu kave ili čaja. Ukoliko je moguće, o zajedničkom stanovanju sa boljom polovicom pregovarajte dok šećete prirodom ili se zabavljate na neki drugi način. Ni pod koju cijenu ne sjedajte jedno nasuprot drugog, za stol. Samo im podižete razinu spremnosti na konfrontaciju, a to ne želite.

3. Želiš li uslugu, učini uslugu

Image
Foto: Flickr
Image
Foto: Flickr

Trebaš li uslugu od neke osobe, nastoj biti prvi koji će ju i učiniti. Kada ti osoba dođe zahvaliti na pomoći, prihvati i poruči: "Ja znam da bi ti isto učinio ili učinila za mene". Kada dođe pravi trenutak, uslugu naplati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

4. Prati govor tijela sugovornika, a onda ga oponašaj

Image
Foto: Flickr
Image
Foto: Flickr

Želiš li se nekome svidjeti, pomno prati gestikulaciju kojom se ta osoba izražava. Nastoj oponašati govor tijela sugovornika koji neće niti primjetiti kako ga oponašaš. Šanse da se toj osobi svidiš, ako pratiš neverbalnu komunikaciju na ovaj način, su veće.

5. Govori brzo, želiš li nametnuti stav

Image
Foto: Flickr
Image
Foto: Flickr

Ukoliko se netko s tobom prepire, počni govoriti brže tako da druga osoba ne stigne "procesuirati" što si rekao. Ako se osoba s tobom slaže, govori sporije tako da stigne procijeniti poruku koju joj šalješ.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

6. Zbuni ljude da dobiješ njihovo odobrenje

Image
Foto: Flickr
Image
Foto: Flickr

Dobra cijena je 50 lipa, a ne pola kune. Nešto što košta 14 kuna i 99 lipa, vrijedi manje od 15 kuna. Želiš li naglasiti koliko je netko mlad, kaži u dvadesetima, a ne da ima 28 godina. Primjera je mnogo.

7. Zamoli za uslugu, kada su ljudi umorni, a ne odmorni

Image
Foto: Flickr
Image
Foto: Flickr

Želiš li nešto od staraca, pitaj ih kad su premoreni i kada nemaju vremena boriti se s tobom. Isto vrijedi i za poslovne partnere. Usluge traži nekoliko minuta prije kraja radnog vremena, kada su svi već iscrpljeni i jedva čekaju krenuti doma. Pristat će na tvoj zahtjev, samo da se ne moraju više baviti s tobom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

8. Zalijepi oko koje sve gleda, ako želiš uredan ured

Image
Foto: Flickr
Image
Foto: Flickr

Isprintano oko zalijepljeno na zidu šalje poruku da sve promatraš. Otvoreni prostori u kojima je sve transparentno, gdje se vidi tko što radi, doprinose da se ljudi u njemu ponašaju pristojnije.

9. Koristi imenice, a ne glagole, želiš li promijeniti tuđe ponašanje

Image
Foto: Flickr, Larry Flynn
Image
Foto: Flickr, Larry Flynn

Umjesto: "Koliko ti je važno liječiti ljude?", pitaj: "Koliko ti je važno biti liječnik?"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada koristiš imenice to osnažuje tvoju pripadnost određenoj grupi, a u sugovornika potiče želju da toj grupi pripada.

10. Prestraši ih malo, pa onda umiri

Image
Foto: Flickr
Image
Foto: Flickr

Osobe koje osjete tjeskobu, a potom olakšanje, nastave razmišljati o uzroku svojih strahova i skloni su pozitivno odgovoriti na vaše zahtijeve. Naime, sva je njihova pažnja i dalje usmjerena na "opasnost" koju su iskusili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

11. Sugovornika usmjeri na ono što on dobiva, a ne gubi u dogovoru s vama

Image
Foto: Flickr
Image
Foto: Flickr

Prodaja auta je odličan primjer. Prodajete li ga, kažite: "Dajem ti automobil za 50 tisuća kuna". Nikada nemojte reći da za automobil "tražite 50 tisuća kuna".

Image
SVAKI DAN, STALNO: /

Osam stvari koje rade mentalno jaki ljudi

Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo