ZET-ov vozač otišao u dućan usred vožnje i ostavio putnike da čekaju

Image
Foto: PIXSELL, Grgur Zucko

Putnici koji se svakodnevno voze autobusnom linijom ZET-a 268 na relaciji Velika Gorica – Zagreb na toj liniji stalno imaju problema, od kašnjenja vozila do samovolje vozača.

19.6.2015.
10:52
PIXSELL, Grgur Zucko
VOYO logo

Posljednji slučaj dogodio se jučer oko 14 sati na postaji u Oreškovićevoj u autobusu koji je vozio prema Glavnom kolodvoru, piše Večernji list.

Naime vozač, kojega građani opisuju kao ćelavog i krupnijeg, zaustavio je autobus, ostavivši i putnike i vozilo, te otrčao u dućan sanitarija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Učinio je to bez ijedne riječi, ne obavijestivši putnike. Nije ga bilo oko sedam minuta, a nakon što se vratio, nastavio je vožnju bez isprike ili objašnjenja zbog čega je izbivao s radnoga mjesta. Komentirali smo naglas da ćemo ga prijaviti, a neki su putnici govorili da su se već zbog njega žalili ZET-u, no da nikad nisu dobili odgovor od nadležnih iz te Holdingove podružnice – prepričavali su putnici.

Nije prva pritužba

Bezobrazluku prozvanog vozača tu nije bio kraj – nakon što je napokon pokrenuo autobus i nastavio vožnju, počeo je razgovor na mobitel. Upravo su ga zbog razgovora mobitelom tijekom vožnje putnici jednom već prijavili nadređenima, no do danas taj vozač nije sankcioniran.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Opisani je slučaj u suprotnostima s načelima našeg poslovanja, no moramo saslušati i drugu stranu i utvrditi činjenice. Nezahvalno je prejudicirati daljnji tijek eventualnih postupaka, koji će se svakako dogoditi ako su navodi putnika točni. U tom slučaju upućujem iskrenu ispriku ZET-a – poručio je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo