Posljednji slučaj dogodio se jučer oko 14 sati na postaji u Oreškovićevoj u autobusu koji je vozio prema Glavnom kolodvoru, piše Večernji list.
Naime vozač, kojega građani opisuju kao ćelavog i krupnijeg, zaustavio je autobus, ostavivši i putnike i vozilo, te otrčao u dućan sanitarija.
– Učinio je to bez ijedne riječi, ne obavijestivši putnike. Nije ga bilo oko sedam minuta, a nakon što se vratio, nastavio je vožnju bez isprike ili objašnjenja zbog čega je izbivao s radnoga mjesta. Komentirali smo naglas da ćemo ga prijaviti, a neki su putnici govorili da su se već zbog njega žalili ZET-u, no da nikad nisu dobili odgovor od nadležnih iz te Holdingove podružnice – prepričavali su putnici.
Nije prva pritužba
Bezobrazluku prozvanog vozača tu nije bio kraj – nakon što je napokon pokrenuo autobus i nastavio vožnju, počeo je razgovor na mobitel. Upravo su ga zbog razgovora mobitelom tijekom vožnje putnici jednom već prijavili nadređenima, no do danas taj vozač nije sankcioniran.
– Opisani je slučaj u suprotnostima s načelima našeg poslovanja, no moramo saslušati i drugu stranu i utvrditi činjenice. Nezahvalno je prejudicirati daljnji tijek eventualnih postupaka, koji će se svakako dogoditi ako su navodi putnika točni. U tom slučaju upućujem iskrenu ispriku ZET-a – poručio je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.