Kad su igre u pitanju, u njima uživaju oba spola. No, dok muškarci vole igre koje izazivaju njihov intelekt i vremenski su ograničene, poput Tetrisa, žene preferiraju strateške igre poput Simsa i Monopolyja, u kojima nemaju vremenski pritisak.
Posve očekivano, muškarci vole pratiti sport na svojim mobilnim uređajima. Sport je najveći uzrok popularnosti mobilne televizije i puno ga češće prate muškarci nego žene. Na sport otpada pedeset posto svog pogledanog sadržaja na mobilnoj televiziji. Među britanskim gledateljima najpopularniji je kanal Sky Sports, koji prati čak 24% svih gledatelja.
U Britaniji se dnevno pošalje oko 63 milijuna poruka. Žene šalju puno više tekstualnih i multimedijalnih poruka, a s godinama se povećava razlika u brojkama. Tako žene preko 60 godina pošalju gotovo pedeset posto više poruka nego muškarci iste dobi.
Kad su društveni servisi u pitanju, u toj kategoriji opet prednjače muškarci. Onipuno češće mijenjaju status s mobitela, posjećuju stranice prijatelja i pregledavaju fotografije. 64% korisnika društvenih mreža u Britaniji su muškarci.
Prethodni članci: arti-201003220027006