nitko nije pošteđen / Zbog H&M-a liječnici prisiljeni brati pamuk!

Image

Nakon što je niz poznatih tvrtki koje prodaju odjeću, među kojima je i popularni H&M, bojkotirao pamuk iz Uzbekistana zbog korištenja djece kao radne snage, premijer je zabranio da djeca rade na poljima pamuka. Međutim, mnogi odrasli i dalje moraju brati pamuk u listopadu i studenome, a među njima su učitelji, kao i liječnici i medicinske sestre.

16.10.2012.
15:54
VOYO logo

Nakon što su neke tvrtke poput H&M-a, Adidasa i Marks and Spencera bojkotirale pamuk iz Uzbekistana u znak prosvjeda zbog korištenja dječjeg rada, ove godine je većina uzbekistanske djece u školama gdje im je i mjesto, ali su sada umjesto njih prisiljeni brati pamuk činovnici, medicinske sestre pa čak i kirurzi, javlja BBC.

Malvina, medicinska sestra u jednoj klinici u Taškentu, je ljuta. "Imam gotovo 55 godina i bolujem od astme. Mi smo morali nabrati puno pamuka, i to sve ručno, a ništa nam nisu platili!", kazala je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ona se upravo vratila u Taškent nakon 15-dnevnog branja pamuka s drugim zdravstvenim djelatnicima u ruralnom dijelu Uzbekistana. To je težak rad, a nitko nije pošteđen bez obzira na godine starosti.

Uzbekistan je jedan od glavnih svjetskih proizvođača pamuka i njegovo se gospodarstvo temelji na tome. Vlada kontrolira proizvodnju i primjenjuje kvote u sovjetskom stilu kako bi pobrala pamuk s polja što je prije moguće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što je niz poznatih tvrtki koje prodaju odjeću bojkotirao pamuk iz Uzbekistana zbog korištenja djece kao radne snage, ranije ove godine premijer je zabranio da djeca rade na poljima pamuka. Međutim, mnogi odrasli i dalje moraju raditi na poljima pamuka u listopadu i studenome, a među njima su učitelji, kao i liječnici i medicinske sestre.

U vrijeme dok su zdravstveni radnici na poljima, njihovi pacijenti često ne mogu dobiti potrebnu liječničku pomoć i šalje ih se kući.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo