Zavirite u Svemir kroz virtualni teleskop

WorldWide Telescope je zajednički projekt Microsofta i NASA-e, a cilj mu je omogućiti korisnicima pregled i interakciju sa Sunčevim sustavom kao nikad do sad.

13.7.2010.

Aplikaciju možete s weba instalirati na svoje računalo.

Dan Fay, direktor Microsoftovog odjela za istraživanje Zemlje, energije i okoliša surađuje sa znanstvenicima diljem svijeta kako bi otkrio kako tehnologije može pomoći njihovim istraživačkim naporima. Od rane 2009. surađuje s NASA-om kakobi podatke o Marsu i Mjesecu učinio pristupačnima javnosti.

"Želimo da ljudi bilo gdje, baš kao i znanstvenici, mogu pristupiti ovim jedinstvenim i vrijednim fotografijama", rekao je Fay. "NASA je imala fotografije i bila je voljna istražiti nove načine za njihovo dijeljenje. Uspjeli smo dizajnirati sučelje koje će ljudima omogućiti da iskoriste odlične sadržaje koje NASA ima."

WorldWide Telescope nastao je bliskom suradnjom Microsofta i NASA-ine Grupe za inteligentnu robotiku. Tim pod vodstvom Michaela Broxtona primjenjuje rezultate s područja računalnog vida na satelitske slike Marsa i Mjeseca, te ih pretvara u upotrebljive karte. Broxton kaže kako je objavljivanje rezultata NASA-inog truda vrlo važan dio njegove misije.

"NASA ima povijest pružanja javnog pristupa slikama s misija", kaže on. "S projektima poput WorldWide Telescopea, omogućit ćemo budućim generacijama znanstvenika da otkriju Svemir na svoj način."

Aplikacija je dostupna za Windowse i MacOS.

Prethodni članci: arti-201007010135006 arti-201006160056006 arti-201006140369006 arti-201006100186006