Zašto je iPhone loš za razvoj djece

Još 1960. godine bihevioralni znanstvenici Betty Hart i Todd Risley otkrili da djeca bogatih roditelja bolje razumiju pročitano nego njihovi vršnjaci koji imaju roditelje s nižim primanjima.

21.11.2011.
16:07
VOYO logo

No, ova prednost mogla bi se uskoro pretvoriti u nedostatak jer tehnologija sve više odvlači pažnju bogatih roditelja koji si tu tehnologiju mogu priuštiti. Pa tako i svojoj djeci. Vrijeme koje bi trebalo posvetiti djeci troši se uz tehnologiju i raznovrsne uređaje koji su 'okupirali' njihove živote.

U knjizi Dobra škola: Kako pametni roditelji mogu ostvariti da njihova djeca dobiju obrazovanje koje zaslužuju novinarka Peg Tyre piše o tome kako se djeca danas igraju napravama kao što su iPhone ili iPad, dok njihovi roditelji šalju desetke e-mailova, što privatnih što poslovnih, zbog čega je "zaustavljena komunikacija između djeteta i roditelja".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanja su nedvosmisleno pokazala da što se više s djetetom razgovara, ono pokazuje bolju sposobnost razumijevanja pročitanog. Ukratko, igranje djeteta iPhoneom, umjesto da se s njim razgovara, stavit će dijete u nepovoljniji položaj kad je riječ o učenju čitanja.

"Mrzim igru Angry Birds", govori Tyre o toj popularnoj igri. "Nema nijednog razloga zbog kojeg bi je djeca trebala igrati. Zaista sam zabrinuta. Dijete je ovisno o slušanju i izgovaranju riječi koje im proširuju vokabular, pa će igranje svim tim uređajima spriječiti taj razvoj."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ostaviti djecu da igraju Angry Birds kako bi bila mirna i tiha?! Nisam sigurna da ljudi razumiju što zaista gube time", rekla je Tyre.

Prethodni članci: arti-201108090346006 arti-201011260471006 arti-201009010401006 arti-201104190344006 arti-201104110645006 arti-201110280772006 arti-201108040325006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike