Zašto je iPhone loš za razvoj djece
Još 1960. godine bihevioralni znanstvenici Betty Hart i Todd Risley otkrili da djeca bogatih roditelja bolje razumiju pročitano nego njihovi vršnjaci koji imaju roditelje s nižim primanjima.
No, ova prednost mogla bi se uskoro pretvoriti u nedostatak jer tehnologija sve više odvlači pažnju bogatih roditelja koji si tu tehnologiju mogu priuštiti. Pa tako i svojoj djeci. Vrijeme koje bi trebalo posvetiti djeci troši se uz tehnologiju i raznovrsne uređaje koji su 'okupirali' njihove živote.
U knjizi
Istraživanja su nedvosmisleno pokazala da što se više s djetetom razgovara, ono pokazuje bolju sposobnost razumijevanja pročitanog. Ukratko, igranje djeteta iPhoneom, umjesto da se s njim razgovara, stavit će dijete u nepovoljniji položaj kad je riječ o učenju čitanja.
"Mrzim igru
"Ostaviti djecu da igraju
Prethodni članci: arti-201108090346006 arti-201011260471006 arti-201009010401006 arti-201104190344006 arti-201104110645006 arti-201110280772006 arti-201108040325006