U četvrtak je na presici u Hannoveru objelodanjeno da će uprava Expoa poduzeti neke korake glede animiranja i privlačenja posjetitelja na svjetsku izložbu. A to znači uložiti u reklamnu kampanju 70 milijuna maraka.
Glavni protagonisti reklamnog spota bit će čuvena njemačka svaštarica - voditeljica Peep Showa, pjevačica, manekenka, glumica i ljepotica Verona Feldbusch te Sir Peter Ustinov koji je u spotu zadužen za auru očinskog šarma.
Prema riječima voditelja reklamne agencije DDB iz Dusseldorfa - Paula Steentjesa spot bi trebao oscilirati između zabave i futurističkih vizija.
Kako saznajemo iz tiska marketinški tim iz Hannovera je posebno zainteresiran za pojačanu dozu reklamiranja u skandinavskih zemljama, Nizozemskoj, Italiji I Francuskoj. Na pitanje koliko su Verona i Ustinov dobili novaca glasnogovornik Expo je rekao: Ne želimo govoriti o honorarima, ali bez novaca nema ničega.
Kampanja počinje 24. srpnja.