U čemu se razlikuje Volkswagenovo kompaktno vozilo od Fordove Galaxy? Odgovor glasi: jedino u dizajnu prednjeg dijela, obliku mjenjača, gumba i presvlake za sjedala. Sve ostalo je gotovo potpuno identično - motori - 2,8 litreni V6, težina, ponašanje na cesti, publika kojoj se obraćaju u reklamni kampanjama, stil kojeg prodaju (mlad, dinamičan, sportski itd.) pa čak i tvornica u kojoj se proizvode - Autoeuropa u portugalskom Palmeli.
Premda je nedavno Volkswagen preuzeo i nju, braća blizanci se i dalje nesmetano proizvode, a radnici jedino moraju paziti jest da pravilno sortiraju i nalijepe logo automobila.
Upitavši upravu Volkswkagena zašto je tome tako ljudi iz marketinga su odgovoril: stvar je prije svega u imidžu. Koliko vrednuješ sam sebe toliko te vrednuju i drugi, napomenuviši na kraju da ipak ima neke logične računice, jer Volkswagenov Sharan koji se prodaje za 73.290 marka za razliku od Fordovog vozila koje stoji 65.688 maraka nakon što je odvozio svoju folirantsku trku ipak ima nešto lošiju tržišnu vrijednost.