Odjel za online komunikaciju Vlade Republike Hrvatske napravio je promotivan video spot kojim korisnike društvenih mreža u Hrvatskoj i svijetu želi potaknuti da dijele vlastite sadržaje o Hrvatskoj uz korištenje ključne riječi #CroatiaEU, a najbolje sadržaje prikazat će na središnjoj proslavi ulaska Hrvatske u Europsku uniju (EU) u Zagrebu, 30. lipnja 2013.
U lipnju ove godine društvena mreža Facebook, poput Twittera i Instagrama, omogućila je korisnicima korištenje ključnih riječi u objavama odnosno objavu ‘hashtagova’ kojima se označava određena tema. Vlada ovom idejom želi da hrvatski i inozemni građani na svojim društvenim mrežama pod ‘hashtagom’ #CroatiaEU osiguraju što više prostora za priče, slike, video materijale, statuse i tvitove o Hrvatskoj kako bismo svijetu u nadolazećem tjednu svi zajedno predstavili hrvatsku kreativnost, ideje i uspomene, prioćila je danas vlada.
Kako bi uključila što više korisnika, vlada je otvorila i društvenu mrežu Instagram, popularnu mobilnu aplikaciju za dijeljenje fotografija gdje objavljuje fotografije o svom radu, ali i fotografije drugih korisnika koji koriste ‘hashtag’ #CroatiaEU.
Video se može pogledati na Facebooku Vlade ili na YouTube-u.