Vika oko weba počela dosađivati

Internet se u očima ljudi pomaknuo s mjesta revolucionarnog razvikanog modnog trenda na mjesto samo jednog u nizu od dosadnih sadržaja, ali bez kojega se više ne može zamisliti normalan život,

7.10.2000.
21:39
VOYO logo


Pružatelj internet usluga MSN objavio je rezultate istraživanja koji pokazuju da su se ljudi zasitili buke oko interneta. Petina ispitanika izjavila je da im je već dosta slušanja tvrdnji o tome kako će internet promijeniti načine njihova življenja te da su im dosadile bajke o mladim dot.com milijunašima koji su se na brzinu obogatili.

Iako dobar dio ispitanih misli da je mreža dosadna, istraživanje otkriva da to ipak nije najdosadnija zamisliva stvar. Prvo mjesto rezervirao je Millennium Dome.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dakle, cilj istraživanja, u kojem je sudjelovalo 1000 ispitanika, bio je doznati kako se mijenjaju stavovi ljudi prema internetu. Otkriveno je da se čak 21 posto ispitanih dosađuje s publicitetom koji se pridaje bilo čemu što ima veze s internetom. Većina od 62 posto vjeruje da je fraza dot.com besmislena, a 66 posto ne želi više slušati priče o dvadesetogodišnjacima koji su se obogatili na webu. Međutim, važno je napomenuti da dosađivanje ne uzrokuje manjak zanimanja: 77 posto ispitanika misli da ne bi moglo živjeti bez interneta.

Glasnogovornik MSN-a je zaključio da je za mnoge ljude internet postao nužna potreba, običan dio svakodnevnog života poput telefona, televizije i videa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se petina ispitanih dosađuje bukom oko mreže, velikoj je većini naporniji Millennium Dome i političari. Tako na ljestvici najdosadnijih stvari kojima se pridaje publicitet vodi, dakle, Dome, a slijede ga William Hague, Victoria Beckham, Liz Hurley, Tony Blair, Charles Kennedy, a internet je na sedmome mjestu dosadnih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo