Žohar u sobi gostu donosi upola jeftinije ljetovanje

26.3.2012.
19:36
VOYO logo

To su samo neke od primjedbi zbog kojih će naši gosti, kada počnu stizati za koji dan, imati pravo na novčanu naknadu od turističke agencije i hotela u iznosu i do polovine cijene ukupno plaćenog aranžmana. Preležerni hotelijeri koji ne budu vodili računa o svakom detalju usluge, smještaja i ponude, mogli bi tako ostati bez tisuća eura koje će kao naknadu morati priznati "oštećenom" gostu i agenciji koja ih je dovela, jer im to pravo daju "frankfurtske tablice".

Granica od tri posto

Popis je to postotaka naknada koje turisti mogu tražiti ako nisu zadovoljni uslugom, a izradio ih je Zemaljski sud u Frankfurtu, piše Slobodna Dalmacija. Iako famozne tablice zbog kojih turoperatori ne spavaju mirno nemaju snagu zakonskih odredbi, one su pravilo ponašanja koje poštuju svi organizatori putovanja u Europi, a putnici ih jako dobro poznaju i koriste. Štoviše, neki od njih toliko su se specijalizirali u traženju "dlake u jajetu" na odmoru da im je to postao jedinstven način da pojeftine svoje putovanje. U tome prednjače Nijemci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Selimir Ognjenović, vlasnik ID Riva Toursa, najvećeg njemačkog turoperatora specijaliziranog za putovanja u Hrvatsku, kaže nepisano je pravilo da maksimalan postotak gostiju koji se žale ne smije biti veći od tri posto. Kada se prijeđe ta granica, za organizatora putovanja to je alarm.

Od pogleda na more do žohara

Dobro je znati o čemu sve valja voditi računa. Ako je gostu obećan pogled na more, a nema ga, to snižava cijenu za novih 10 posto, dok nedostatak klima-uređaja tu cijenu korigira za čak 25 posto. Najveće odštete platit će se gostu kojega su smjestili u vlažan ili oštećen prostor, a ako kojim slučajem njegovom sobom protrči žohar, ljetovat će upola jeftinije!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Preskakanje mijenjanja posteljine ili ručnika također smanjuje cijenu za 10 posto, a dnevna buka i do 25 posto. No, ako gost noću ne može spavati od buke iz okruženja ili drugog objekta, to mu može sniziti cijenu i za 40 posto. Za toliko će biti kažnjeni i hotelijeri koji su obećali, a nisu pripremili bazen, masažu ili termalne kupke.

Kad je u pitanju posluživanje jela, gostima se ne smije podvaljivati samoposluživanje ako im je obećana konobarska posluga jer će to stajati 15 posto cijene. Transfer koji kasni, soba koja nije spremna, sve su to razlozi za odštetu i to se često događa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo