Žitelji Lijevih Štefanki sretni su što su napokon dobili autobusnu liniju do Velike Gorice. A ne bi ni nju dobili da nije RTL Direkta i naše reporterke Aide Šukurice koja već pet mjeseci radi na tom projektu.
- Lijevi Štefanki - selo u koje autobus više ne vozi: Mještani na posao moraju krenuti u četiri ujutro!
- Stanovnici Lijevih Štefanki više neće morati na posao u četiri ujutro: Vraća se autobus
- Obećali im prijevoz, no neće ga dobiti: Mještani će i dalje na posao kretati u četiri ujutro
Autobus je doduše malen, ali je autobus i ljudi se ondje više ne
moraju ustajati u četiri sata ujutro i pješačiti nekoliko
kilometara da bi stigli na posao. Jedini je problem što linija
nije isplativa pa se mnogi boje da će uskoro na posao opet morati
pješice.
Autobus koji su u Lijevim Štefankima čekali cijelu zimu konačno
je stigao.
''Ovo je sada opći preporod. Da se nisu svi pobunili, pozivali od
RTL-a na dalje, svi su se udružili i to je velika sreća'', ističe
Dubravka Vragić.
Nakon gotovo pet mjeseci otkako je ukinuta linija za stanovnike
Lijevih Štefanki do Žužić brda, jučer je krenuo autobus koji
prevozi stanovnike za pet kuna u jednom smjeru. Ali nekako se
čini da ova linija nije zaživjela. Jutros smo u autobusu
zvanom čežnja bili jedini putnici, a jučer je prosjek bio jedna
vožnja - jedan putnik.
U RTL Direktu smo o ukinutoj autobusnoj liniji u općini Pokupsko
izvještavali cijelu zimu. Svaki dan po zimi i mraku na šest
kilometara pješačenja do najbliže autobusne stanice bili su
osuđeni svi stanovnici Lijevih Štefanki, Lukinić Brda i Skender
Brda- njih nekoliko stotina.
Na posao više ne moraju kretati u četiri ujutro. Nakon duge i
hladne zime stigao im je mali autobus. Ali nisu svi oduševljeni
novim rješenjem, a i stanovnici su i dalje ljuti na načelnika
općine jer im je liniju bio ukinuo. Božidar
Škrinjarić, još je prije nekoliko mjeseci govorio da će
u što kraćem roku pokušati naći riješenje.
''Neće biti isplativo, ni održivo, ustvari održivo hoće. I djeca
i studenti će moći putovati u Veliku Goricu i
Zagreb. Autobus je uveden, javni natječaj raspisan. Šačica
ljudi nije zadovoljna, ali svi će trebati prijevoz'', kaže
Škrinjarić.
Autobus općinu sada košta 41.000 kuna mjesečno. Ako dnevno proda
30 karata po pet kuna, to je oko 3.000 kuna na mjesec. Linija je
neisplativa, ali barem zasad stanovnici na posao ne moraju
pješice.