"Sebe su uvalili u dugove, pa sad nama naplaćuju dvije stanice vožnje 12 kuna. To nije fer ni pošteno. Da je karta šest kuna ja bih je platila, ovako je to pljačka", kazala je čitateljica Danas.hr-a, koja nas je obavijestila o novoj praksi zagrebačkih ZET-ovaca. Kaže i da su joj kontrolori na njenu primjedbu da nije fer da dvije stanice plaća 12 kuna, kazali da su dobili 'striktne naredbe' da u autobus ne puštaju nikoga bez karte.
Što se točno događa i imaju li ZET-ovci neku novu taktiku, provjerili smo kod glasnogovornika Tomislava Jurića. "Ne bih komentirao internu praksu i naputke, kontrolori rade svoj posao, za to imaju ovlasti, kao i vozači", kazao je Jurić na pitanje zašto po dva kontrolora stoje pred autobusima.
'To je usluga kao i svaka druga i treba se platiti'
Na pitanje smatra li da je pošteno da se plaća 12 kuna za vožnju od dvije stanice, Jurić je kazao da "ne bi htio komentirati takva razmišljanja jer to je usluga kao i svaka druga i treba se platiti".
"Postoji niz drugih pogodnosti s kojima je vožnja daleko povoljnija. Žao mi je što su ljudi ljuti što naplaćujemo svoje usluge", dodao je Jurić. Na pitanje zašto kontrolori u većim grupama ulaze u tramvaje (što su nam također javili čitatelji), Jurić je opet kazao da je to "interna politika ZET-a" te da "ne bi htio iznositi detalje po kojem će principu kontrolori raditi".
Na kraju smo upitali glasnogovornika ZET-a i koliko kontrolora radi u ZET-u, te jesu li preusmjeravali dio zaposlenih na te dužnosti. "Nešto jesmo (preusmjeravali, op. a.), stotinjak ih je svaki dan na terenu", kazao je Jurić.