Hrvatske vode, državna tvrtka s 817 zaposlenih, s 2,14 milijardi kuna rashoda u 2018., od čega je 131,4 milijuna kuna otišlo na plaće, odlučila je trošiti novac koji dobiva, između ostalog i putem računa koje plaćaju građani, na čudan javni natječaj za nabavu promidžbenog materijala.
"Elegantne rukavice izrazito visoke kvalitete, u različitim veličinama, vanjski dio od kože ili drugog kvalitetnog materijala, podstava od vune, kašmira ili nekog drugog mekanog materijala koji sprječava znojenje", opis je ženskih rukavica, samo jednog od artikala kojeg Hrvatske vode nastoje pribaviti kao promidžbeni materijal.
800.000 kuna na 'promotivni materijal'
Vrijednost natječaja je 800.000 kuna, a iako tvrtka ne posluje na tržištu, ima potrebu promovirati se. Tako su osim 240 pari rukavica kao promotivni materijal navedeni setovi za manikuru, mini setovi za sir i vino, porculanske šalice, putni setovi, USB punjači, tvrdi diskovi, vjetrovke, novčanici i još 19 artikala, javlja Index.
Prikupili više od dvije milijarde kuna naknade
Hrvatske su vode odgovorne za sustave obrane od poplava, gradnju nasipa i gospodarenje vodama, a prošle godine su za njihove usluge građani platili čak 777 milijuna kuna kroz naknadu za korištenje voda, 298 milijuna kroz naknadu za zaštitu voda, 288 milijuna za vodni doprinos i 864 milijuna kroz naknadu za uređenje voda.
Hrvatske vode još uvijek nisu pojasnile svoj natječaj za nabavku promotivnog materijala, iako oni kao državni monopolist ne trebaju promociju kako bi se istaknuli poslovnim partnerima.