Službenica u banci nije joj mogla pomoći niti odblokirati račun, a za nekoliko dana iz banke je dobila informaciju da je – došlo do greške!
Prije godinu i pol M. M. je imala ovrhu zbog duga banci, međutim taj je dug od skoro 7.000 kuna u cijelosti namirila. Sad su joj ga ponovno naplatili, dakako uvećan za kamate!
Platila troškove blokade
"Dva tjedna račun mi je bio blokiran, odmah su mi ukinuli i minus pa sam morala posuditi 2.500 kuna da ga namirim, a morala sam i FINA-i namiriti troškove blokade računa od tristotinjak kuna. Nitko mi se nije ispričao, a kamoli da su mi namirili troškove koje sam zbog njihove greške imala", kazala je Zagrepčanka za Večernji list. U banci su potvrdili da je M.M. u potpunosti podmirila svoje dugovanje sredinom veljače 2011., te tvrde da greška zbog ponovne blokade nije njihova.
Zatražila odštetu
I FINA-e poručuju da su postupili prema zahtjevu banke odnosno nenaplaćenoj osnovi za plaćanje, evidentiranoj u njihovu Očevidniku, ne navodeći nikakve datume. FINA nije ovlaštena, kažu, utvrđivati je li obveza ovršenika prema ovrhovoditelju iz ovršne isprave prestala. "Bez obzira što je ovrhovoditelj povukao predmetnu osnovu, FINA je provela sve aktivnosti propisane Zakonom o provedbi ovrhe na novčanim sredstvima te je bila obvezna obračunati i naplatiti naknadu", kažu u financijskoj agenciji, dodajući i kako oni tu naknadu ne mogu vratiti.
Udruga Potrošač od banke čiji je M.M. klijent pismeno zatražila odštetu.
specijal-201012070191004-Pakao ovrha