'kao da vozi krumpire' / Zagrebačku majku razbjesnilo 'šerifovanje' vozača ZET-a: 'Moje dijete u kolicima i ja smo skoro završili u prednjem staklu autobusa'

Image
Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Kako navodi, natjerao ju je da se s bebom u kolicima probija kroz gužvu do prvih vrata

25.1.2018.
13:39
Matija Habljak/PIXSELL
VOYO logo

Jedna mlada majka iz Zagreba požalila se na FB grupi 'I TO JE ZAGREB' na vozača ZET-ovog autobusa na liniji 217. Prema njezinim riječima, svojim postupcima je ugrozio sigurnost njezinog malog djeteta, ali i ostalih putnika u ovom autobusu, javlja portal Zagreb.info.

Kako navodi uz objavljene fotografije vozača na svom FB profilu, natjerao ju je da se s bebom u kolicima probija kroz gužvu do prvih vrata, a vozio je kao da “vozi krumpire”. Osim toga, kaže, vožnja s ovim vozačem daleko je od sigurne. Njena objava je javna, a fotografije smo preuzeli s njenim dopuštenjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njezinu priču prenosimo u cjelosti s portala Zagreb.info:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovo je gospodin vozač ZET – ovog autobusa, danas na relaciji Kvatrić-Struge, koji ugrožava sigurnost moga djeteta, mene i ostalih putnika toga autobusa. Radi se o busu 217 Struge koji je imao polazak s Kvatrića u 13h i 45min. Stanica na kojoj sam ja ulazila je bila Heinzelova. Ulaskom u autobus na druga vrata, razlog je taj sto samnom bilo moje dijete od 10 mjeseci u kolicima, stala sam na mjesto koje je označeno naljepnicom za dječja kolica.

Vozač se derao na mene, kao s brda na brdo, “kartu, kartu' (nisam pošteno 'sparkirala' kolica i zakočila ista ) i naravno, skužila sam da se tiče mene (nije problem mi kupiti kartu uopće jer se jednom mjesečno vozim tramvajem ili busom).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Situacija je takva da sam ja morala s dječjim kolicima ići kroz gužvu i gurati se do prednjih vrata da kupim kartu što sam naravno i učinila. Od vozača je jako bezobrazno bilo što nije mogao sačekati da se vratim s kolicima na to predviđeno mjesto, nego je krenuo kao da vozi krumpire u tom autobusu, zbog čega smo skoro moje dijete u kolicima i ja završile u prednjem staklu autobusa. Jedna gospođa, koja je stajala kod prednjih vrata, nakon nekoliko minuta vožnje mu se obratila s upitom zar mu mi putnici nismo važni, kako nas to vozi s obzirom na starije ljudi koji ne sjede, a mogu zbog takve vožnje pasti.

Naravno, ponašao se kao da se to njega ne tiče. Moj izlazak iz autobusa je bio na zadnjoj stanici. Po izlasku iz autobusa rekla sam mu da ću to sve prijaviti i upozorila ga da ću ga sada još i uslikati i sve objaviti na internetu. Naravno, gospodinove riječi su bile prijeteće, da maknem mobitel, da će mi ga zdrobiti, i da sam ja ljuta jer sam morala kupiti kartu. Iskreno, ne pada mi napamet biti ljuta jer kako svaki građanin Zagreba mora kupiti kartu tako moram i ja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugi putnici današnje voznje u 13 sati i 45 minuta i ja mislimo da dotični gospodin treba snositi određene sankcije i mjere zbog ovoga što smo danas doživjeli. U pitanju je bila sigurnost mojeg djeteta, mene i drugih putnika. Voznja s ovim vozačem nije sigurna. Zapaliti cigaretu čim prije je bilo važnije od naše sigurnosti, kao i mojih bijednih 4kn za kartu".

Ispod njezine objave javili su se brojni sugrađani koji su imali loše iskustva s ovim vozačem. Kako navode, vozi ZET–ov autobus već godinama, mnogi su ga i prijavljivali zbog samovolje, nesigurne vožnje te “šerifocskog” ponašanja, no bez rezultata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz ZET-a su za Zagreb.info priopćili kako je pokrenut odgovarajući postupak zbog navedene situacije.

“Upoznati smo s konkretnim slučajem, a korisnici smo uputili ispriku te je  pokrenut i odgovarajući postupak. Prema unaprijed određenoj proceduri u tijeku je utvrđivanje svih okolnosti koje su dovele do neugodne situacije, jer nam je od izrazite važnosti korektna suradnja između korisnika prijevozne usluge i prometnog osoblja” , odgovorili su nam iz ZET – a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo