"Imam umjetni kuk pa su mi stube uvijek ozbiljna prepreka. U pothodnik stoga uvijek idem dizalom, pa sam tako pošao i ovaj put, ali dizalo se spustilo i nije otvaralo vrata. Na ekranu se pojavila neka čudna oznaka i postalo je jasno da nešto nije u redu. U pomoć je priskočio obućar iz obližnje radnje i još neki djelatnici iz pothodnika, ali vrata nikako nismo mogli otvoriti.
Nisam znao što mogu učiniti, jer u početku nisam vidio ni neki telefonski broj koji bi mogli nazvati i tražiti pomoć, a čak ni tipka alarmnog zvona nije radila. Tek nakon nekog vremena vidio sam da je na visoko postavljenoj naljepnici olovkom napisano 'dežurni' i neki broj telefona", ispričao je za Glas Slavonije Primožić.
Zahvala obućaru Kreši
Iz zaglavljenog dizala Višnjevčanin je nazvao telefonski broj te mu se javio serviser u Vukovaru. Dok je pomoć stigla te se majstor "pozabavio" kvarom, Josip je u dizalu proveo punih 70 minuta.
Josip Primožić kaže da je dežurni majstor iz Vukovara došao najbrže što je mogao, ali da mu je jako neugodno bilo čekati sat vremena u dizalu. Zahvalio se svima koji su mu pokušali pomoći, a posebno obućaru Kreši.