ZAŠTO JE KOD NAS SKUPLJE? / Konkurencija spušta cijene, a naši hoteli prazniji nego lani

Provjerili smo zašto je kod nas toliko skuplje, je li to dobro za hrvatski turizam i što o svemu misle gosti koji to i plaćaju

10.8.2018.
7:00
VOYO logo

Turističke djelatnike pomalo su zabrinuli najnoviji podaci hotelijera koji kažu da ima više slobodnog smještaja u kolovozu nego lani. Više za manje novca u ostalim europskim turističkim destinacijama nešto je s čim se Hrvatska teško može nositi. 

Opatija je oduvijek sinonim luksuza. Turisti koji ovdje odsjedaju znaju što će dobiti za svoj novac. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovo je jedna od naših deluxe soba na povijesnoj vili, soba je smještena, ima direktan pogled na opatijsku damu, djevojku sa galebom, gosti je jako vole, soba je jako tražena", objasnila je glavna domaćica hotela Damjana Kovačević. Uvijek je puna, a cijena joj je 2.600 kuna za noć. U hotelu je s pet zvjezdica i nije najskuplja. Takva stoji 4.350 kuna. U njoj ljetuje Ljiljana koja je stigla iz Njemačke na deset dana jer im je najvažnija sigurnost.

"Nas je došlo 11, znači moja i njegova porodica i uzeli smo šest soba, novac, koliko ćemo potrošiti, ja ne znam, ja mislim negdje oko 20 tisuća eura, a mi smo svake večeri u hotelu, zato što nam je jako bitno da imamo svježu i kvalitetnu hranu i dobru uslugu", smatra Liljana Heinrich iz Njemačke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hotelska kuća s 11 hotela u Opatiji i Šibeniku dovodi goste dubljeg džepa koji su odlični potrošači u vanpansionskoj ponudi, a njihov boravak sve je dulji. 

"Naš prioritet svakako nije ostvarivanje što većeg broja noćenja i ugošćivanje što većeg broja gostiju, baš naprotiv, konstantnim ulaganjem u kvalitetu naših smještajnih kapaciteta i naše ponude postižemo sve bolju cijenu iz godine u godinu", kazao je izvršni koordinator marketinga hotelske kuće Ivan Sarajlić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konkurencija pak spušta cijene.

"Tržišta Grčke, Turske, afričkih zemalja, znači govorimo o Tunisu, Egiptu su u velikim porastima, vraćaju se na turističku kartu. Ono što je evidentno, to su ogromna tržišta, više desetina puta veća nego Hrvatska, i svakako njihov povratak utječe na turističku potražnju", izjavio je Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija pri HGK.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zato je kod nas u hotelima nešto manje gostiju, ali te brojke su zanemarive, čak i nebitne dok ne pada zarada. 

"Za one koji bi ovu subotu krenuli za Kretu izravnim čarter letom iz Zagreba mogu pronaći all inclusiv ponudu u hotelu 3 zvjezdice za 4.000 kuna, takse su uključene, uključeno je puno guštanja, izravan let iz Zagreba i sve u hotelu", najavila je Nikolina Frklić, glasnogovornica Turističke agencije Atlas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne treba Hrvatska snižavati cijene, uostalom, zašto bi hoteli sobu naplaćivali za sitniš, kada krevet za noć mogu prodati za nekoliko tisuća kuna. Treba samo ciljati na goste koji znaju prepoznati i koji mogu platiti visok standard.

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo