Reporter RTL-a Boris Mišević nalazi se u Komarni te objašnjava koliko je ukupno bio težak projekt cestovnog povezivanja juga Zemlje.
Remek djelo, generacijski projekt, prošlo je točno 28 godina otkad je Luka Bebić na saborskom odboru predložio projekt Pelješkog mosta i sada smo nekoliko sati od samog otvaranja.
Preko 600 radnika radilo je ovdje, preko 20 gradilišta, ali neki ljudi će svoje ime upisati u povijest, a to je i gost RTL-a Danas Goran Legac, voditelj projekta cestovnog povezivanja južne Dalmacije.
Legac objašnjava kako se osjeća nakon 5 godina teškog posla?
"Bilo je tu doba i zanosa koji je konstanta, bilo je i teških dana, bilo je i dana tuge, ali i agonije", tvrdi Legac.
"U nekim trenucima bilo je doista teško i bilo je izazovno nastaviti projekt u svim okolnostima kojima smo se našli tijekom korona krize, ali eto uspjeli smo. Tu smo pred samim koncem i nadamo se da će taj osjećaj prerasti u ekstazu, a u trajni ponos svakako", poručio je.
Objasnio je kakav je osjećaj raditi na velikim projektima.
"Graditeljima je uvijek novi projekt novi izazov, a ono što ostavljamo iza sebe to je veliki ponos", tvrdi voditelj projekta.
A koja je bila cjelokupna cijena ovog projekta.
"Poznati su iznosi, 85 posto od prihvaćenih sredstava sufinancirano je sredstvima Europske unije, razliku podmiruje proračun Republike Hrvatske, 3 milijardi i 200 milijuna kuna su prihvatljivi troškovi projekta, a sveukupni projekt će koštati 4 milijardi kuna. Pet i pol godina pripreme projekta je iza nas, stotinu inženjera je bilo u nadzoru same izvedbe i ovog mosta i pristupnih cesta, također projektanti su tu uključeni kao vrlo bitni sudionici i mogu reći da svi oni osjećaju veliki ponos što je ovaj projekt ostao ovdje", zaključio je Legac.