Hrvatski proizvođač električnih bicikala ovako dobiva šansu za još veći razvoj na krilima milijardi koje će Porsche utrošiti u razvoj.
Boris Mišević u Svetoj Nedelji je, o velikom poslu, razgovarao s direktorom marketinga Greyp Bikesa Vladom Karmelićem.
Karmelić kaže kako kompanijiu vijest o kupovini nije iznenadila jer proces traje već neko vrijeme. Priča je počela 2018. godine kada je Porsche otkupio 10 posto vlasništva Greyp Bikesa zajedno s ulaganjem u Rimac automobile.
"Mi smo u zadnje vrijeme u procesu do kapitalizacije i bilo je čak nekoliko ponuđača. Došla je jedna obvezujuća ponuda i Porsche je u jednom trenutku shvatio da oni žele preuzeti tu ponudu i iskoristili su svoje pravo prvokupa kako bi ponudu drugog ponuđača odbili na taj način", kaže direktor marketinga.
O kolikoj se transakciji radi Karamelić nije mogao otkriti jer ponuda još nije finalizirana. "Po našem dioničarskom ugovoru trebala bi biti finalizirana do 18. prosinca".
Greyp Bikes je sestrinska kompanija Rimac automobila i javnost je već upoznata s velikim napretkom Rimac automobila, ali ne toliko s uspjehom Greyp e-bikesa.
"Sigurno smo najinovativnija i tehnološki najnaprednija e-bike kompanija. Market share u svjetskim okvirima nije velik jer smo na tržištu jako kratko, no ova investicija od strane Porschea potvrđuje da je potencijal ogroman i da oni vide neku snagu u nama", pohvalio se.
U Njemačkoj je prošle godine svaki četvrti bicikl bio je e-bicikl ili u Nizozemskoj je prošle godine prodano više e-bicikala nego svih automobila zajedno na tržištu. "Tržište apsolutno raste, mi rastemo zajedno s njim. Zadnjih godine bilježimo više nego 100-postotni rast, godinu za godinom. Tako ćemo nastaviti", potvrdio je.
"Ova kupovina znači puno jer zapravo pridružujemo ovom vrsnom redu hrvatskih IT tvrtki koje su uspjele u zadnje vrijeme. Mi se jako veselimo ovome i mislimo da će ovo biti odlična suradnja", kazao je Karmelić.