METROPOLA U PLUSU /

Više nema sumnje - Zagreb je postao turistička hit destinacija!

Od siječnja do kraja srpnja u hrvatskoj je metropoli boravilo 540 tisuća posjetitelja što je porast od 12 posto. A u lov na turiste čistijim ulicama krenuo je i zagrebački gradonačelnik koji je u ranu zoru uhvatio šmrk u ruke i počeo s pranjem

11.8.2015.
18:59
VOYO logo

Zagreb ljeti više nije grad duhova već vrvi tisućama turista iz cijelog svijeta. Gužve kao na Stradunu pokazuju da je glavni grad postao hit destinacija.

Od početka godine metropolu je posjetilo 540 tisuća turista što je 12 posto više nego u isto vrijeme lani. Samo u srpnju došlo je 111 tisuća gostiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Što je opet u postocima u odnosu na prošlu godinu povećanje od 9 posto u dolascima i 8 posto u noćenjima", kaže direktorica TZ Grada Zagreba Martina Bienenfeld.

Turiste uglavnom oduševljavaju arhitektura i srdačnost građana.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najviše gostiju dolazi iz Južne Koreje, SAD-a, Njemačke i Velike Britanije. Navala je tolika da u jednom hostelu muku muče sa smještajem svih zainteresiranih.

"Pogotovo sad u 8. mjesecu se pokazalo da jedno 10-ak, 20-ak turista još dodatno traži smještaj pa moramo kontaktirati ostale hostele kako bi ih smjestili", otkriva vlasnica hostela Dijana Korenčić.

U Zagrebu posluje 35 hostela te više od 800 privatnih iznajmljivača. Ipak nedostaje hotelskog smještaja.

Unatoč izvrsnim rezultatima iznajmljivači priželjkuju više događanja u pred i posezoni koji bi privukli turiste.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sezona uglavnom uvijek bude odlična, ali još uvijek postoje mjeseci u godini kada nema toliko turista pa je još uvijek borba za svakog gosta", rekla je Korenčić.

A u borbu protiv prljavih ulica koje odbijaju turiste, u pola 5 ujutro, krenuo je i gradonačelnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Grad koji bilježi dvocifrenu cifru ove godine povećanja turista, 18 posto noćenja više, 21 posto više dolazaka, zavrijeđuje da bude još čistiji", poručuje Milan Bandić.

Iako je još uvijek usputno odredište prema moru Zagreb i polako postaje predvodnik u kontinentalnom turizmu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo