novi naziv / Vip postao A1: 'Želimo biti partner u digitalnoj transformaciji hrvatskog tržišta'

Image
Foto: A1

Iza promjene brenda i naziva tvrtke stoji puno veća strateška promjena koja će utjecati na sve segmente poslovanja

1.10.2018.
20:50
A1
VOYO logo

Od danas je VIPnet d.o.o. službeno promijenio naziv kompanije u A1 Hrvatska d.o.o., a Vip brend za više od 2 milijuna korisnika postaje A1. A1 brend želi biti vodič za sve svoje korisnike na hrvatskom tržištu u ovom složenom digitalnom dobu novih tehnologija, velikih brzina i različitih multimedijalnih uređaja, čineći njihov život ugodnijim, produktivnijim i jednostavnijim. 

Tijekom protekla dva desetljeća razvoj tehnologije uvelike je promijenio način života i potrebe korisnika, tvrtki i društva u cijelosti, što pokazuju i podaci o njihovim navikama. Kada je internet došao u Hrvatsku početkom 90-tih, promet na svjetskoj razini iznosio je svega 100 GB dnevno. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Danas A1 mreža u Hrvatskoj bilježi taj promet u samo 15 sekundi. Kada usporedimo volumene podatkovnog prometa prije deset godina i danas, 2008. promet za sve korisnike tijekom cijelog ljeta bio je 80 000 GB; danas je to dnevni promet kojeg naprave samo korisnici A1 roaming usluga. 

Korisnici na svjetskoj razini danas ostvare sveukupno više od 15 EB mobilnog internet prometa mjesečno, od čega čak 56 posto čini video sadržaj, a predviđa se porast potrošnje mobilnog prometa na video sadržaj na čak 73 posto do 2023. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Početkom ovog desetljeća 95 posto korisnika posjećivalo je internetske stranice A1 preko računala, a danas gotovo 70 posto posjeta dolazi s mobilnih uređaja. A1 web stranice korisnici posjećuju gotovo milijun puta mjesečno. Tijekom 2017., 80 posto svih korisničkih interakcija s A1 bilo je digitalno, od čega je većina preko aplikacije Moj A1.

Prilagođavanjem novim navikama i potrebama korisnika te digitalnoj evoluciji oko nas i sami se mijenjamo iz tradicionalnog telekom operatora u digitalnu kompaniju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iza promjene brenda i naziva tvrtke stoji puno veća strateška promjena koja će utjecati na sve segmente poslovanja. S novim brendom A1 namjerava postati vodič kroz složeno digitalno doba za sve korisnike, a njihove današnje potrebe ne mogu se zadovoljiti bez najmodernije infrastrukture poput optike, mreže nove generacije i 5G tehnologije. 

"Zato A1 nastavlja s razvojem najbrže mobilne mreže nove generacije, koja korisnicima omogućava brzine i do 750 Mbit/s, te sa snažnim investicijama u vlastitu optičku mrežu za superbrzi Internet koja trenutno pokriva 500.000 tisuća kućanstava. Kao brend koji nudi sve konvergentne i ICT aspekte poslovanja kao što su mobilna, fiksna, TV i podatkovna rješenja te rješenja u oblaku i OTT usluge, želimo biti  partner u digitalnoj transformaciji hrvatskog tržišta, društva i gospodarstva", rekao je Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo