Viber, jedna od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka, danas je najavio da će početkom ožujka objaviti novo društveno iskustvo e-trgovine koje omogućuje korisnicima traženje proizvoda i marki koje ih zanimaju, izravno unutar razgovora. U stvaranju ove revolucionarne značajke Viber koristi stručnost svoje matične tvrtke, Rakutena, globalnog diva e-trgovine.
Kupnja je jedna od najpopularnijih aktivnosti na mobilnim uređajima. Nedavna istraživanja pokazuju da više od polovice korisnika pametnih telefona koristi svoje telefone za aktivnosti vezane za kupnju, a 66 % njih to radi barem jednom tjedno. Međutim, svatko tko je ikad kupovao koristeći svoj mobilni uređaj, reći će vam da je to iskustvo prilično usamljeno i iscrpljujuće. Sastoji se uglavnom od ulaska u aplikacije i izlaska iz njih, pravljenja snimki zaslona koje zatim treba kopirati i zalijepiti. Kupovanje na pametnom telefonu izgleda kao suprotnost zabavnom i društvenom.
S ovom novom značajkom, Viber namjerava dodati osjećaj dijeljenja ljudskom iskustvu mobilne kupnje. Od potrage za predmetima, njihovog dijeljenja i raspravljanja o njima do komuniciranja izravno s omiljenim markama korisnika – Viber nudi način da radite sve to na jednom mjestu. Sada korisnici mogu započeti svoje iskustvo kupnje pritiskom na jednostavan gumb na Viberovom ekranu za razmjenu poruka. Zatim im se predstavlja niz vrhunskih robnih marki čije nove proizvode mogu pregledavati i dijeliti vizualno bogate informacije tijekom razgovora kako bi dobili trenutne povratne informacije od svojih prijatelja ili razgovarali izravno s brandom; ukoliko je potrebno, preusmjerit će ih se na web stranicu ili aplikaciju branda za završetak kupnje.
(Foto: Viber)
"Razmjena poruka tek započinje svoje putovanje na mobilnim uređajima", rekao je Djamel Agaoua, glavni izvršni direktor Vibera.
"Dodavanjem mogućnosti e-trgovine, Viber donosi rješenje mobilnim kupcima koji žele podijeliti svoju strast s ljudima koji su im važni, putem samo nekoliko dodira.
Ovo je tek prvi korak na vrlo uzbudljivom putovanju na koje upravo krećemo sa svojim korisnicima, a postat će još bolje kad dodamo više partnera i prikupimo više povratnih informacija".
Nova usluga bit će dostupna od 6. ožujka, omogućujući korisnicima kupnju raznih marki i proizvoda. Instant kupnja pokrenut će se u SAD-u samo kao beta verzija te će se postupno uvoditi diljem svijeta kasnije ove godine.