ČAK 45 TISUĆA POSJETITELJA /

Velikim partyjem završen drugi Terraneo

Image
Foto: Walter Sirotić, Nikola Zelmanović, Tomislav Sporiš i Zvonimir Ferina

Uz dvadesetak domaćih i stranih izvođača, veliki završni party u Aero zoni, zatvoreno je drugo izdanje festivala Terraneo!

11.8.2012.
17:14
Walter Sirotić, Nikola Zelmanović, Tomislav Sporiš i Zvonimir Ferina
VOYO logo

U četiri dana trajanja festivala na sedam pozornica izmjenjivalo se 120 vrhunskih svjetskih i domaćih glazbenih imena. The Roots, Thievery Corporation, The xx, Parov Stelar band, The Ting Tings, The Horrors, Anna Calvi, The Vaccines, Future Islands, Friendly Fires, Wild Beasts, The Jon Spencer Blues Explosion, Swans samo su dio izvođača koji su prodefilirali kroz prostor vojarne Bribirskih knezova u posljednja četiri dana.

'Iznimno smo zadovoljni odrađenim – festival Terraneo u svojem drugom izdanju protekao je u sjajnoj atmosferi. Na tisuće posjetitelja koji su u posljednja četiri dana pristizali na festival vjeran su dokaz da festival razvijamo u pravom smjeru. U realizaciji Terranea sudjelovalo je više od tri stotine članova tima, a radovi na lokaciji održavali su se nekoliko mjeseci prije samog termina održavanja festivala. Potrebni su veliki napori da se postavi ovako zahtjevan projekt, no mi smo zadovoljni učinjenim. Pažljiv odabir izvođača, idealna lokacija na vrhuncu sezone, sve popraćeno sjajnom podrškom grada Šibenika bez koje ovo sve ne bi bilo moguće, pokazalo se kao dobitna kombinacija. Konačni rezultat očituje se u porastu posjećenosti od 30 posto u odnosu na prošlu godine, točnije o 45 tisuća posjetitelja koje su našu lokaciju kroz četiri dana učinile pravim malim glazbenim gradom na moru', izjavio je Luka Pavić, direktor Terranea.

'Glavna smjernica pri sastavljanju programa bila je raznovrsnost, najširi spektar muzičkih žanrova i vjerujem da smo u tome uspjeli. Ako je netko došao na festival s namjerom da posluša omiljene bendove, a vratio se doma s otkrićem još ponekog dodatnog glazbenog imena, to znači da smo postigli priželjkivani rezultat. Čim zaključimo ovogodišnje izdanje, razmišljamo o novim imenima za sljedeću godinu', izjavio je direktor glazbenog programa Mate Škugor.

Glazbeni program trajao je od 18.30 sati do 8 sati, a odvijao se na tri glavne festivalske pozornice Terri, Aqui i Aeru, u dva hangara – pozornici Red Bull Music Academy (MTV hangar) i Muzika.HangaRu, bonbon baru i pozornici Akustika u kampu.

Festival je ove godine uključio prošireni kamp koji je zaprimao četiri tisuće posjetitelja. Pored glazbenog programa festival je ponudio i program Eko Smart – riječ je o segmentu bogatog ekološkog programa festivala, čiji je cilj poticanje na promišljanje ekologije u svakodnevnom životu, a uključio niz radionica, predavanja i filmskih projekcija. Eko Smart je bio namijenjen isključivo za posjetitelje kampa, a održao se u špilji Terry, bonbon kupoli i ostalim lokacijama u kampu.

U sklopu programa društvene odgovornosti prije nekoliko mjeseci pokrenuta je suradnja s nekoliko udruga iz Šibenika koje redom za cilj imaju uključivanje osoba s intelektualnim teškoćama u društvenu sredinu. Na samom festivalu zaposlila su četiri korisnika iz udruga Kamenčići (udruga za pomoć osobama sa mentalnom retardacijom šibensko-kninske županije) i Udruge za promicanje inkluzije (podružnica Šibenik), kao i sedam osoba s invaliditetom, liječenih ovisnika i pripadnika nacionalnih manjina.

Projekt 'Nacrtaj Terraneo' iz spomenutog programa bio je također prezentiran na festivalu. Naime, korisnici spomenutih udruga oslikali su 400 festivalskih zastavica s motivima Terranea, a potom su iste postavljene po staroj gradskoj jezgri Šibenika. Nakon toga, postavljene su na samoj festivalskoj lokaciji na uvid svim posjetiteljima.

'Zahvaljujemo se svim sponzorima i medijskim pokroviteljima te svima onima koji su omogućili realizaciju festivala. Prije svega to su naši generalni pokrovitelji grad Šibenik, bonbon, Zagrebačka pivovara, a od ove godine i Ministarstvo turizma; potom Turistička zajednica grada Šibenika, tiskara Kerschoffset, Solaris Beach Resort, Nike, Croatia Airlines, Presscut, Medianet, iNovine, Red Bull Music Academy, Jana, Levi's, InCider. Medijski su nas ove godine sjajno pratili RTL televizija, Jutarnji list, Soundset, MTV, Tportal, Europlakat te Muzika.hr. Konačno, zahvaljujemo publici što je prepoznala vrijednost ovog projekta. To nam samo daje dodatni motiv i poticaj da u budućnosti sustavno i ustrajno radimo na realizaciji još boljih izdanja festivala Terraneo', zaključio je Luka Pavić.   

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo